Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:37 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Mike Nrg

Track(s): Lost In Dreams (S Dee Remix)

Sample/video:

@16:09

Waarom :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Afbeelding

Grootste kutremix die ik ooit gehoord heb, hoe kun je zo'n legendarische plaat zo verneuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Niks gaat boven de Tat & Zat Remix..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verkrachting²
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Niks gaat boven de Tat & Zat Remix..

Niet helemaal eens. Ik vind Play The Games (Alpha's Q-Base Edit) beter :) Uiteraard de Tat 'n Zat remix op de tweede plaats. Dit gaat helemaal nergens over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 18:21 
 

Flikker toch op met van die kut kicks onder deze plaat plakken. Deed Activator ook al :/

Elexz schreef:
Destination schreef:
Niks gaat boven de Tat & Zat Remix..

Niet helemaal eens. Ik vind Play The Games (Alpha's Q-Base Edit) beter :) Uiteraard de Tat 'n Zat remix op de tweede plaats. Dit gaat helemaal nergens over...


Dat is helemaal geen remix. Het is enkel Play the Games met de melodie van Lost in Dreams.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

Bah, niks voor mij dit. Behalve Equipment heeft S-Dee mij nog nooit weten te overtuigen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Dat is helemaal geen remix. Het is enkel Play the Games met de melodie van Lost in Dreams.

No shit... Het gaat toch ook om de melodie? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is weer zo'n track waarvan je moet afblijven. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Dit is weer zo'n track waarvan je moet afblijven. :nono:

Zegtie over een plaat met 9 remixes :lol:

OT: beste versie blijft die van Weapon X, dit zou wel eens de slechtste versie kunnen zijn. Tering hey...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Origineel blijft het best. Vind tot nu toe alle remixen zwaar kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Helicaze schreef:
Dit is weer zo'n track waarvan je moet afblijven. :nono:

Zegtie over een plaat met 9 remixes :lol:

Daarom dat ie eraf moet blijven natuurlijk, het orgineel is helaas al genoeg uitgemolken. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 22:55 
 
Hardtraxx Veteran

Niet beter dan eerdere remixes maar ook niet zo slecht als hier gesuggereerd wordt. Ik vind hem wel lekker, alleen kraken de kicks iets te veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 22:58 
 

xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 01:30 
 

Elexz schreef:
Tat & Zat Remix..

:drool:
Destination schreef:
Play The Games (Alpha's Q-Base Edit)

:love: :love:
Citaat:
Alpha Twins Remix
:worship:

deze
:)

misschien wel geniaalste melodie ooit alsdie op zoveel manieren kan blijven boeien
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 11:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Weapon X Remix staat voor mij nog op 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Weapon X Remix staat voor mij nog op 1


mee eens ! open air afsluiting 2010, eerste keer Q-base voor mij, op die lange airstrip. heel vet :thumbsup:

dit is echt waardeloos :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 17:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind m niet eens zo slecht, alleen zoals hierboven gezegd wordt kraken de kicks mij wat teveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee S Dee moet hier gewoon van afblijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dikke NEE

plus melodie heeft tehoge noot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 23:24 
 
Hardtraxx Addict

Destination schreef:
Niks gaat boven de *Tat & Zat Remix..


*het origineel. Sorry, moest dit gewoon even zeggen. Beste Q-base anthem ooit.
Niet dat de Tat & Zat remix niet geweldig is, evenals de Weapon X remix, maar toch. Het origineel sloopt alle remixen, en met name deze. -.-
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks