Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Mike NRG

Track(s): Lost in Dreams (Frequencerz Remix)

Sample/video:


07:44 - 09:51
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

y :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach is waarschijnlijk gewoon een eenmalig editje voor Qbase
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ach is waarschijnlijk gewoon een eenmalig editje voor Qbase


Free release binnenkort? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 02:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk gedaan, maar indd hou het maar eenmalig voor q-base
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 09:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaa leuke remix! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 09:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij is dit een B-Freqz remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Volgens mij is dit een B-Freqz remix

En vanwaar denk je dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 11:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
tjakevladze schreef:
Volgens mij is dit een B-Freqz remix

En vanwaar denk je dat?


Las het op ander forum en tijdens het nummer hoor je: "B-Freqz".
Daarom dat ik het niet met zekerheid zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 13:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind de mid-intro wel echt supervet! De rest is leuk maar niet speciaal, ga hem wel zeker meenemen mocht 'ie uitkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem best wel dik eigenlijk. Flinke drive
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Vind hem best wel dik eigenlijk. Flinke drive

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 08:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die mid :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 16:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik vind dit dus helemaal niks. Hele sfeer is ook uit de plaat vind ik.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks