Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 09:40 
 
Hardtraxxer

Artiest: Melodicz

Track(s): Reverse Rhythm

Sample/video:

:thumbsup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 14:50 
 
Hardtraxxer

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kick moet ik nog even horen maar die klinkt volgensmij zo door de k*t kwaliteit van youtube. Verder klinkt het wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 01:38 
 
Hardtraxx Newbie

wow, This sounds really awesome!
:clap:
Never heard from Melodicz....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 08:55 
 

Klinkt wel aardig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 10:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet de kick nog goed kunnen beluisteren, maar klinkt al erg lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:10 
 
Hardtraxxer

Als ik het goed heb gehoord gaat deze wel een paar BPM'etjes sneller dan de echte versie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zo hey, erg lekkere track, al mogen de kicks wel wat harder, maar dat komt misschien door yt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 18:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intro lijkt erg veel op Phaser, voorderest wel lekker nummertje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 09:30 
 
Hardtraxxer

Thanks allemaal!:D

Hier een goeie kwaliteit preview!

http://one-life-crew.hyves.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 11:02 
 
Hardtraxxer

die synths in de intro vind ik totaal niet passen imo. en kicks mwa... en break...?
maar die eerste qlimax vind ik wel aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 11:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zeker een vet nummer!, live zal hij zeker hard gaan! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 18:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gaat zeker de goeie kant op Leon! Laptop geeft kutgeluid, zal 'm na 't weekend eens op de 5.1 luisteren!
Werk je nog steeds samen met Kenneth?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leon schreef:
Thanks allemaal!:D

Hier een goeie kwaliteit preview!

http://one-life-crew.hyves.nl/

hey leon zit jij ook hier. Ik had je al gekrabbeld op hyves een paar weken geleden.
@Mol: nee hij is alleen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeker niet slecht :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 15:09 
 
Hardtraxxer

Mol schreef:
Gaat zeker de goeie kant op Leon! Laptop geeft kutgeluid, zal 'm na 't weekend eens op de 5.1 luisteren!
Werk je nog steeds samen met Kenneth?


Ha Mol! ;)

Jaa ben inderdaad alleen nu! en bevalt me veel en veel beter ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 03:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit vind ik echt een super dikke track kerel :love:
ik hoor er tog wel iets van ran-d achtig erin zitten of lijkt dat nou zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CollinDj schreef:
Dit vind ik echt een super dikke track kerel :love:
ik hoor er tog wel iets van ran-d achtig erin zitten of lijkt dat nou zo :P


Vind m ook wel vet klinken, en ik hoor er ook wel iets Ran-D achtigs in ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 11:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat is ook mijn mening :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

volgens mij hoor je op het einde gwoon een ran-d plaat ingemixt worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 21:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klinkt lekker! Nog 1 extra basslaagje en dan ben je wat mij betreft klaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CollinDj schreef:
volgens mij hoor je op het einde gwoon een ran-d plaat ingemixt worden

Ja klopt, dat is Ran-D- Crossroads :drool:

On-Topic: Lekker nummertje hoor! Had het niet verwacht, ken de naam namelijk niet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leon! eindelijk een nieuw plaatje van jullie en wat een plaat, vette kick vooral :thumbsup:
ben benieuwd wat er nog meer gaat komen, maar als dat in deze lijn omhoog gaat dan komt dat wel goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zie mezelf hier wel aardig los op gaan :bomb:

Lekkere kick lekkere synth, niet te ingewikkeld maar wel hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 01:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet iemand of dit toevallig nog gereleased wordt? :) Echt een briljante dikke track :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: Moet em echt hebben ^^
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks