Iedereen staat lekker chill te zwieren, aan het genieten van de prachtige sounds van Mean Machinefrankhardenberg wrote:wat een tamme takken daar achter in als je zon beestentrack hoort ga je toch ehlemaal uit je plaat ook al ben je dood van de moeheid!
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
PHardtraxxer
- 65 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
of ga jij naar een feest om stil te staan? :')Gangsterdwerg wrote::')frankhardenberg wrote:wat een tamme takken daar achter in als je zon beestentrack hoort ga je toch ehlemaal uit je plaat ook al ben je dood van de moeheid!
-
M
Ja want echte bikkels gaan natuurlijk door zonder een keer stil te staan :')frankhardenberg wrote:of ga jij naar een feest om stil te staan? :')Gangsterdwerg wrote::')frankhardenberg wrote:wat een tamme takken daar achter in als je zon beestentrack hoort ga je toch ehlemaal uit je plaat ook al ben je dood van de moeheid!
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
leer is lezen.... kijk na mn andere reactie....MovingMadness wrote:Ja want echte bikkels gaan natuurlijk door zonder een keer stil te staan
best moeilijk voor sommigen...
-
M
Hoezo moet ik leren lezen heb hem gewoon gelezen, je reageert een beetje kinderachtigfrankhardenberg wrote:leer is lezen.... kijk na mn andere reactie....MovingMadness wrote:Ja want echte bikkels gaan natuurlijk door zonder een keer stil te staan
best moeilijk voor sommigen...
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
geloof me deze is echt heel lomp, beetje niveau who wants thisKhadber wrote:Het kan zijn dat ik deze gemist heb. Had 1 langere pauze genomen om even te pissen en met Waverider te praten. Dat zal wel, want ik kwam tijdens het einde van Arise weer binnenlopen geloof ik.
Klinkt in ieder geval niet verkeerd!
Vind hem pas echt vet worden nadat je een stukje Arise hoort.
De beste man heeft toch geglijk, wat is hier ' :') ' aan?Gangsterdwerg wrote::')frankhardenberg wrote:wat een tamme takken daar achter in als je zon beestentrack hoort ga je toch ehlemaal uit je plaat ook al ben je dood van de moeheid!
Ik ook en volgens mij moet dat dan Mean Machine - Again We Wil Rise zijn.. Wat een beesten tracksDakpan wrote:Vind hem pas echt vet worden nadat je een stukje Arise hoort.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Aangepast 
Volgens mij hoor ik nog een deel van Act Of Rage en Again We Will Rise erna in het filmpje.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
GE-NE-FUCKING-AAL! MEAN MACHINE! 
Overduidelijk meer Beholder dan Zany. Ben er wel over te spreken!
Voorkeur gaat uit naar Act of Rage, maar deze is natuurlijk ook goed te pruimen! 
Supervet! 
die metalachtige vocals klinken ook heerlijk in deze track.
die opbouw met die kicks eronder ook, en dan die lompe anticli.. gaat live lekker hard
kan hem me alleen niet meer bij loudness herrinneren
die metalachtige vocals klinken ook heerlijk in deze track.
die opbouw met die kicks eronder ook, en dan die lompe anticli.. gaat live lekker hard
kan hem me alleen niet meer bij loudness herrinneren
Mijn mening is helemaal gewijzigd, Act of Rage is niets vergeleken met deze, wat een perfecte track. Lang geleden dat ik een track zoooo dik vond.katamaran wrote:Voorkeur gaat uit naar Act of Rage, maar deze is natuurlijk ook goed te pruimen!
Zelfde minimalistische stijltje als Machine Master. Kicks hadden wel wat harder gemogen, verder best een leuk plaatje maar kan niet tippen aan de overige Beholder & Zany producties.
Woooot, de outro is zo vet he, ruig. 
Dit is precies zoals ik het wil, beukwerk van de bovenste plank weer 
Wat een kutvocals, schreeuwerige troep.
Rik wrote:Dit is precies zoals ik het wil, beukwerk van de bovenste plank weer
Metalvocals geloof ik. Niet de eerste keer dat ze vocals van dat genre zouden plukken.Jolle wrote:Wat een kutvocals, schreeuwerige troep.