Last edited by AFCA on 21 Mar 2011 14:21, edited 3 times in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Lekker nummertje hoor

Beetje de doings van Zatox der in, maar stoor me er niet aan. Na More and More dit!
Heerlijk nummertje, goed bezig Maxter en ITAL 
maxter is goed op weg met zijn platen 
Dit klinkt al zeker netjes van maxter 
Maxter is een van de rebels, qua intro outro en melo klinkt dat goed maar kommop gebruik alsjeblieft dan ook je eigen kicks interplaats van die van zatox.
Stuiterbalkick
Stuiterbalkick
Wow die intro
Climax vind ik zo op het eerste gehoor wat minder.
Heeft een heel zweverig gevoel. Een soort Digital Age-feeling met een wat hardere insteek. Mag ik wel!
Doet me idd erg denken aan Gimme love, maar wel erg lekker.. nu wachten op HQ
Eens, fijn nummertje!Khadber wrote:Heeft een heel zweverig gevoel. Een soort Digital Age-feeling met een wat hardere insteek. Mag ik wel!
deze is echt zoveel beter dan zijn 2 vorige tracks die vond ik echt saai 
-
D
heerlijke nummer, veel beter als die andere tracks 
Sorry maar hier zit echt geen zatox kick in hoor.D-Nemacyst wrote:Maxter is een van de rebels, qua intro outro en melo klinkt dat goed maar kommop gebruik alsjeblieft dan ook je eigen kicks interplaats van die van zatox.
Stuiterbalkick
Lekker, maar tipt niet aan More and More 
Je haalt me de woorden uit de mond.Gangsterdwerg wrote:Sorry maar hier zit echt geen zatox kick in hoor.D-Nemacyst wrote:Maxter is een van de rebels, qua intro outro en melo klinkt dat goed maar kommop gebruik alsjeblieft dan ook je eigen kicks interplaats van die van zatox.
Stuiterbalkick
Erg vette track trouwens
Hij klinkt naar mijn oren echt hetzelfde als een stuiterkickje
Eensch.Ricardo1991 wrote:Lekker nummertje hoor![]()
Klinkt meer naar een kick van The R3bels dan van Zatox vind ik, maar dat lijkt me ook logischD-Nemacyst wrote:Hij klinkt naar mijn oren echt hetzelfde als een stuiterkickje
Vind deze wel erg lekker klinken, krijg er een fijn gevoel bij net als bij Gimme Love! 
Heerlijk nummertje, jammer van die 2e climax, die eerste is zooooo veel beter
!
-
T
Nee vind hem niks, vind More and More stukken beter.
vage intro ik dacht die intro van hun zijn altijd zo hard maar verder niet verkeerd nummer