Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: Max Enforcer

Track(s): WOW!

Sample/video:


Bron:
Max Enforcer op FB schreef:
Check out the preview of 'WOW!'...Share & Enjoy!
See you at Qlimax 2013!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 15:19 
 
Hardtraxx Addict

Niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Cool!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 15:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het heeft wel wat op zich. Moet er nog wel even een beetje aan wennen. Wel compliment voor het feit dat het iets totaal anders is dan Lost in Paradise.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 16:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Ja, deze vind ik heel vet :D .


dit dus, benieuwd hoe dit zaterdag live klinkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 16:34 
 

waarom weer zo'n anticlimax :yawn: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 16:39 
 
Hardtraxx Elite

Leuke track, maar:
Anonymous schreef:
waarom weer zo'n anticlimax :yawn: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje anti vind ik niet zo heel geschikt eigenlijk. Beetje TnT proberen na te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat dit pas echt een lekkere track is als ie live wordt gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ligt wel heel dicht bij de huidige EDM dit. Buiten dat leuke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 19:06 
 
Hardtraxx Elite

Hmm tja, apart.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 19:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Hmm tja, apart.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 19:42 
 
Hardtraxx Addict

Lekkere plaat zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 19:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Ligt wel heel dicht bij de huidige EDM dit. Buiten dat leuke plaat!

Wat is de huidige EDM als ik vragen mag? EDM is toch de allesomvattende term voor alle elektronische muziek? Daar kun je moeilijk een plaat me vergelijken lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 19:58 
 
Hardtraxxer

Het heeft zeker wel wat,
Maar om zon track nou een preview te geven
terwijl iedereen nog aan het kwijlen is op Lost In Paradise.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 21:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ben helemaal klaar met dit stijltje, slappe anti's die tegenwoordig 'drops' genoemd worden... :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 21:10 
 
Hardtraxx Addict

Aardig mainstream plaatje, maar doet me erg weinig, weer zo'n wannabe TNT achtig iets.. Doe maar weer een plaat ala Lost In Paradise :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 21:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tot 1:42 vind ik het lekker klinken, wat daarna komt vind ik een beetje net niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje, ook leuk dat het wat anders is dan Lost in Paradise zo vlak nadat die is uitgekomen. :) Hopen dat Max Enforcer zo door gaat want het spul dat hij uitbrengt onder Evil Activities de laatste jaren vind ik niet zoveel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke plaat maar doet me verder niet zoveel.

Analoxx schreef:
weer zo'n wannabe TNT achtig iets..

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 22:13 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Youri schreef:
Ligt wel heel dicht bij de huidige EDM dit. Buiten dat leuke plaat!

Wat is de huidige EDM als ik vragen mag? EDM is toch de allesomvattende term voor alle elektronische muziek? Daar kun je moeilijk een plaat me vergelijken lijkt me?


Inderdaad, vind het de laatste wel vaker vreemd hoe mensen het woord EDM gebruiken. Hardstyle valt ook onder EDM dus waar vergelijk je het dan mee?

OT: Lekker plaatje voor de eerste hs act op qlimax :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

Analoxx schreef:
weer zo'n wannabe TNT achtig iets..


Eens, Originaliteit is tegenwoordig best ver te zoeken binnen de mainstream scene :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 17:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De climax vind ik echt ontzettend saai; kicks liggen me niet en de rest brengt ook totaal geen energie mee en is niet spannend genoeg. Jammer, had de track graag verder gezien in de stijl van de intro, die klinkt namelijk heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mist elke vorm van drive en de kicks zijn nog slapper dan mijn lichaam na Decibel weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 23:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gave mid. :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks