Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:13 
 

Ik pak hem er weer bij, hoe kan hij ooit Fade To Black hebben gemaakt? Het complete tegenovergestelde
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het niet verkeerd klinken. En wat die vocals betreft, net of de rest van alle hardstyle vocals ergens op slaan..... Gewoon niet zo zeiken iedereen hierzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:28 
 

derniels schreef:
Ik vind het niet verkeerd klinken. En wat die vocals betreft, net of de rest van alle hardstyle vocals ergens op slaan..... Gewoon niet zo zeiken iedereen hierzo

O yeah right, helemaal gelijk, broeder
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:52 
 
Hardtraxxer

Het enige wat deze track nog mist is de verhoogde kick pitchs. Dan zou dit echt het slechtste nr van het afgelope 5jaar zijn denk ik zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:57 
 
Hardtraxxer

hahahaha worldpremiere 6th june
30 februari was ook goed geweest :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:57 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk dat schapenvolk hier af en toe, niet nodig op specifieke namen te noemen.
Zo slecht is deze plaat helemaal niet. Meezing vocals oké, maar voor de rest. De kick pitcht absoluut niet hoog. De synth is cheesy maar de melodie is best wel pakkend. Als ik kijk naar z'n oude werk vraag ik me ook af hoe hij deze weg in heeft kunnen slaan, maar dat maakt dit nog niet gelijk bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
De kick pitcht absoluut niet hoog.


Wie beweert van wel dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Heerlijk dat schapenvolk hier af en toe, niet nodig op specifieke namen te noemen.
Zo slecht is deze plaat helemaal niet. Meezing vocals oké, maar voor de rest. De kick pitcht absoluut niet hoog. De synth is cheesy maar de melodie is best wel pakkend. Als ik kijk naar z'n oude werk vraag ik me ook af hoe hij deze weg in heeft kunnen slaan, maar dat maakt dit nog niet gelijk bagger.

34856348572752376452376425476235265234 in een dozijn, wat jij wil. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:00 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Kwisniks schreef:
De kick pitcht absoluut niet hoog.


Wie beweert van wel dan?

Was gewoon een constatering, ik zeg niet dat iemand dat hier zegt. Maar is meestal wel één van de kritiekpunten hier op dit forum. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Was gewoon een constatering, ik zeg niet dat iemand dat hier zegt. Maar is meestal wel één van de kritiekpunten hier op dit forum. :P


Maar in dit geval dus niet. Nogal bullshit dus om een constatering die overkomt als een ontkenning te posten terwijl niemand vindt dat de kicks te hoog gaan. Misschien moet je niet te snel met domme termen als schapenvolk gaan gooien en gewoon even nadenken of de kritiek van de leden hier niet gewoon terecht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:22 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Kwisniks schreef:
Was gewoon een constatering, ik zeg niet dat iemand dat hier zegt. Maar is meestal wel één van de kritiekpunten hier op dit forum. :P


Maar in dit geval dus niet. Nogal bullshit dus om een constatering die overkomt als een ontkenning te posten terwijl niemand vindt dat de kicks te hoog gaan. Misschien moet je niet te snel met domme termen als schapenvolk gaan gooien en gewoon even nadenken of de kritiek van de leden hier niet gewoon terecht is.

Nogmaals, het was een constatering, dus wat er wel of niet wordt gezegd over pitchkicks doet er helemaal niet toe. Ik zeg gewoon de kicks pitchen niet te hoog, dus daar kan deze kritiek niet aan liggen. Waar het wel aan ligt heb ik gelezen en daar heb ik mijn kant van het verhaal over vertelt. En met schapenvolk bedoel ik niet gelijk iedereen hier. Opmerkingen als slechtste track van de afgelopen 5 jaar zijn net zo goed domme termen, gewoon even nadenken of de kritiek van jezelf goed onderbouwd is haalt het niveau al een stuk omhoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Nogmaals, het was een constatering, dus wat er wel of niet wordt gezegd over pitchkicks doet er helemaal niet toe.


Ik zei in mijn tweede post ook dat die overkwam als een ontkenning. Je bedoelde het ongetwijfeld als constatering.

Kwisniks schreef:
En met schapenvolk bedoel ik niet gelijk iedereen hier. Opmerkingen als slechtste track van de afgelopen 5 jaar zijn net zo goed domme termen, gewoon even nadenken of de kritiek van jezelf goed onderbouwd is haalt het niveau al een stuk omhoog.


Dan is schapenvolk dus een verkeerd woord? Want schapenvolk gaat om de meute achterna lopen, niet gedachteloos kritiek neer te plempen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:41 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Dan is schapenvolk dus een verkeerd woord? Want schapenvolk gaat om de meute achterna lopen, niet gedachteloos kritiek neer te plempen.

Het grootste gedeelte hier heeft overduidelijk kritiek op deze track, ongegrond of niet maar als deze track de hemel in werd geprezen zouden die mensen net zo goed lekker daar aan mee doen. Er zijn genoeg mensen met een eigen mening maar er zijn er ook die dat niet hebben. En dan gaan ze dus "gedachteloos kritiek neer plempen." Maar ik zal niet meer met dergelijke termen als schapenvolk gaan smijten hier. Laten we maar weer ontopic gaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Dan is schapenvolk dus een verkeerd woord? Want schapenvolk gaat om de meute achterna lopen, niet gedachteloos kritiek neer te plempen.



Ga me niet mee bemoeien, maar vind dit toch wel beetje onzin.... Als hij hier bedoelt het schapenvolk op Hardtraxx, wat dus allemaal kritiek geven is, is schapenvolk niet alleen maar alles leuk vinden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ga me niet mee bemoeien, maar vind dit toch wel beetje onzin.... Als hij hier bedoelt het schapenvolk op Hardtraxx, wat dus allemaal kritiek geven is, is schapenvolk niet alleen maar alles leuk vinden ;)


Het lijkt me inderdaad beter dat je je er niet mee bemoeit. Tenzij je m'n comment goed leest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Spobbertiet schreef:
Ga me niet mee bemoeien, maar vind dit toch wel beetje onzin.... Als hij hier bedoelt het schapenvolk op Hardtraxx, wat dus allemaal kritiek geven is, is schapenvolk niet alleen maar alles leuk vinden ;)


Het lijkt me inderdaad beter dat je je er niet mee bemoeit. Tenzij je m'n comment goed leest.


Dakpan schreef:
Dan is schapenvolk dus een verkeerd woord? Want schapenvolk gaat om de meute achterna lopen, niet gedachteloos kritiek neer te plempen.


Dit zeg jij en hij bedoelt met schapenvolk waarschijnlijk dus wel gedachteloos kritiek neer plempen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij z'n nummers van ongeveer een jaar geleden (o.a. Dilemma & On the Go) werd nog geklaagd over die Fade to Black screech. Nu zou je d'r spreekwoordelijk bijna een moord voor doen om zo'n screech weer eens terug te vinden in zijn tracks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Dakpan schreef:
Spobbertiet schreef:
Ga me niet mee bemoeien, maar vind dit toch wel beetje onzin.... Als hij hier bedoelt het schapenvolk op Hardtraxx, wat dus allemaal kritiek geven is, is schapenvolk niet alleen maar alles leuk vinden ;)


Het lijkt me inderdaad beter dat je je er niet mee bemoeit. Tenzij je m'n comment goed leest.


Dakpan schreef:
Dan is schapenvolk dus een verkeerd woord? Want schapenvolk gaat om de meute achterna lopen, niet gedachteloos kritiek neer te plempen.


Dit zeg jij en hij bedoelt met schapenvolk waarschijnlijk dus wel gedachteloos kritiek neer plempen -.-


Ja dus hij gebruikt schapenvolk verkeerd, wat is nou je punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:32 
 
Hardtraxx Veteran

Dat vind jij :P maar kan het ook anders lezen... Maar zoals ik zei en jij zal ik maar niet mee bemoeien :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Bij z'n nummers van ongeveer een jaar geleden (o.a. Dilemma & On the Go) werd nog geklaagd over die Fade to Black screech. Nu zou je d'r spreekwoordelijk bijna een moord voor doen om zo'n screech weer eens terug te vinden in zijn tracks :P


Ja en meerdere voor de Fade to Black kick :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 00:20 
 

Fade To Black :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is deze beste man naar een triest dieptepunt afgezakt. Van een echt toegevoegde waarde binnen de scene, naar nu miljoenmiljard in een dozijn blije melodietjes producer :/ . En z'n sets zijn ook al om te janken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke mid-intro! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks aan dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is maar 40 seconden, maar wat ik d'r uit kan opmaken is dat dit tot nu toe de minste plaat van 2012 is.. En dan druk ik 't zacht uit denk ik.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks