Ik pak hem er weer bij, hoe kan hij ooit Fade To Black hebben gemaakt? Het complete tegenovergestelde
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
Moderators
-
A
Ik vind het niet verkeerd klinken. En wat die vocals betreft, net of de rest van alle hardstyle vocals ergens op slaan..... Gewoon niet zo zeiken iedereen hierzo
-
A
O yeah right, helemaal gelijk, broederderniels wrote:Ik vind het niet verkeerd klinken. En wat die vocals betreft, net of de rest van alle hardstyle vocals ergens op slaan..... Gewoon niet zo zeiken iedereen hierzo
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Het enige wat deze track nog mist is de verhoogde kick pitchs. Dan zou dit echt het slechtste nr van het afgelope 5jaar zijn denk ik zo...
-
SHardtraxxer
- 113 posts member since 2011
- last seen Aug 2014
hahahaha worldpremiere 6th june
30 februari was ook goed geweest
30 februari was ook goed geweest
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Heerlijk dat schapenvolk hier af en toe, niet nodig op specifieke namen te noemen.
Zo slecht is deze plaat helemaal niet. Meezing vocals oké, maar voor de rest. De kick pitcht absoluut niet hoog. De synth is cheesy maar de melodie is best wel pakkend. Als ik kijk naar z'n oude werk vraag ik me ook af hoe hij deze weg in heeft kunnen slaan, maar dat maakt dit nog niet gelijk bagger.
Zo slecht is deze plaat helemaal niet. Meezing vocals oké, maar voor de rest. De kick pitcht absoluut niet hoog. De synth is cheesy maar de melodie is best wel pakkend. Als ik kijk naar z'n oude werk vraag ik me ook af hoe hij deze weg in heeft kunnen slaan, maar dat maakt dit nog niet gelijk bagger.
Wie beweert van wel dan?Kwisniks wrote:De kick pitcht absoluut niet hoog.
34856348572752376452376425476235265234 in een dozijn, wat jij wil.Kwisniks wrote:Heerlijk dat schapenvolk hier af en toe, niet nodig op specifieke namen te noemen.
Last edited by BuzzLightyear on 30 May 2012 19:03, edited 1 time in total.
-
KHardtraxx Addict
- last seen Aug 2023
Was gewoon een constatering, ik zeg niet dat iemand dat hier zegt. Maar is meestal wel één van de kritiekpunten hier op dit forum.Dakpan wrote:Wie beweert van wel dan?Kwisniks wrote:De kick pitcht absoluut niet hoog.
Maar in dit geval dus niet. Nogal bullshit dus om een constatering die overkomt als een ontkenning te posten terwijl niemand vindt dat de kicks te hoog gaan. Misschien moet je niet te snel met domme termen als schapenvolk gaan gooien en gewoon even nadenken of de kritiek van de leden hier niet gewoon terecht is.Kwisniks wrote: Was gewoon een constatering, ik zeg niet dat iemand dat hier zegt. Maar is meestal wel één van de kritiekpunten hier op dit forum.
-
KHardtraxx Addict
- last seen Aug 2023
Nogmaals, het was een constatering, dus wat er wel of niet wordt gezegd over pitchkicks doet er helemaal niet toe. Ik zeg gewoon de kicks pitchen niet te hoog, dus daar kan deze kritiek niet aan liggen. Waar het wel aan ligt heb ik gelezen en daar heb ik mijn kant van het verhaal over vertelt. En met schapenvolk bedoel ik niet gelijk iedereen hier. Opmerkingen als slechtste track van de afgelopen 5 jaar zijn net zo goed domme termen, gewoon even nadenken of de kritiek van jezelf goed onderbouwd is haalt het niveau al een stuk omhoog.Dakpan wrote:Maar in dit geval dus niet. Nogal bullshit dus om een constatering die overkomt als een ontkenning te posten terwijl niemand vindt dat de kicks te hoog gaan. Misschien moet je niet te snel met domme termen als schapenvolk gaan gooien en gewoon even nadenken of de kritiek van de leden hier niet gewoon terecht is.Kwisniks wrote: Was gewoon een constatering, ik zeg niet dat iemand dat hier zegt. Maar is meestal wel één van de kritiekpunten hier op dit forum.
Ik zei in mijn tweede post ook dat die overkwam als een ontkenning. Je bedoelde het ongetwijfeld als constatering.Kwisniks wrote: Nogmaals, het was een constatering, dus wat er wel of niet wordt gezegd over pitchkicks doet er helemaal niet toe.
Dan is schapenvolk dus een verkeerd woord? Want schapenvolk gaat om de meute achterna lopen, niet gedachteloos kritiek neer te plempen.Kwisniks wrote:En met schapenvolk bedoel ik niet gelijk iedereen hier. Opmerkingen als slechtste track van de afgelopen 5 jaar zijn net zo goed domme termen, gewoon even nadenken of de kritiek van jezelf goed onderbouwd is haalt het niveau al een stuk omhoog.
-
KHardtraxx Addict
- last seen Aug 2023
Het grootste gedeelte hier heeft overduidelijk kritiek op deze track, ongegrond of niet maar als deze track de hemel in werd geprezen zouden die mensen net zo goed lekker daar aan mee doen. Er zijn genoeg mensen met een eigen mening maar er zijn er ook die dat niet hebben. En dan gaan ze dus "gedachteloos kritiek neer plempen." Maar ik zal niet meer met dergelijke termen als schapenvolk gaan smijten hier. Laten we maar weer ontopic gaan.Dakpan wrote: Dan is schapenvolk dus een verkeerd woord? Want schapenvolk gaat om de meute achterna lopen, niet gedachteloos kritiek neer te plempen.
-
A
Dakpan wrote:
Dan is schapenvolk dus een verkeerd woord? Want schapenvolk gaat om de meute achterna lopen, niet gedachteloos kritiek neer te plempen.
Ga me niet mee bemoeien, maar vind dit toch wel beetje onzin.... Als hij hier bedoelt het schapenvolk op Hardtraxx, wat dus allemaal kritiek geven is, is schapenvolk niet alleen maar alles leuk vinden
Het lijkt me inderdaad beter dat je je er niet mee bemoeit. Tenzij je m'n comment goed leest.Anonymous wrote: Ga me niet mee bemoeien, maar vind dit toch wel beetje onzin.... Als hij hier bedoelt het schapenvolk op Hardtraxx, wat dus allemaal kritiek geven is, is schapenvolk niet alleen maar alles leuk vinden
-
A
Dakpan wrote:Het lijkt me inderdaad beter dat je je er niet mee bemoeit. Tenzij je m'n comment goed leest.Anonymous wrote: Ga me niet mee bemoeien, maar vind dit toch wel beetje onzin.... Als hij hier bedoelt het schapenvolk op Hardtraxx, wat dus allemaal kritiek geven is, is schapenvolk niet alleen maar alles leuk vinden
Dit zeg jij en hij bedoelt met schapenvolk waarschijnlijk dus wel gedachteloos kritiek neer plempenDakpan wrote:Dan is schapenvolk dus een verkeerd woord? Want schapenvolk gaat om de meute achterna lopen, niet gedachteloos kritiek neer te plempen.
Bij z'n nummers van ongeveer een jaar geleden (o.a. Dilemma & On the Go) werd nog geklaagd over die Fade to Black screech. Nu zou je d'r spreekwoordelijk bijna een moord voor doen om zo'n screech weer eens terug te vinden in zijn tracks 
Ja dus hij gebruikt schapenvolk verkeerd, wat is nou je punt.Anonymous wrote:Dakpan wrote:Het lijkt me inderdaad beter dat je je er niet mee bemoeit. Tenzij je m'n comment goed leest.Anonymous wrote: Ga me niet mee bemoeien, maar vind dit toch wel beetje onzin.... Als hij hier bedoelt het schapenvolk op Hardtraxx, wat dus allemaal kritiek geven is, is schapenvolk niet alleen maar alles leuk vindenDit zeg jij en hij bedoelt met schapenvolk waarschijnlijk dus wel gedachteloos kritiek neer plempenDakpan wrote:Dan is schapenvolk dus een verkeerd woord? Want schapenvolk gaat om de meute achterna lopen, niet gedachteloos kritiek neer te plempen.
-
A
Dat vind jij
maar kan het ook anders lezen... Maar zoals ik zei en jij zal ik maar niet mee bemoeien 
Ja en meerdere voor de Fade to Black kickDaveytl wrote:Bij z'n nummers van ongeveer een jaar geleden (o.a. Dilemma & On the Go) werd nog geklaagd over die Fade to Black screech. Nu zou je d'r spreekwoordelijk bijna een moord voor doen om zo'n screech weer eens terug te vinden in zijn tracks
-
A
Fade To Black 
Wat is deze beste man naar een triest dieptepunt afgezakt. Van een echt toegevoegde waarde binnen de scene, naar nu miljoenmiljard in een dozijn blije melodietjes producer
. En z'n sets zijn ook al om te janken :')
Leuke mid-intro! 
Last edited by Deenite on 31 May 2012 17:06, edited 1 time in total.