Last edited by Duruz on 25 Sep 2011 19:14, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
DHardtraxx Veteran
tja sorry, staat nog geen rip op youtube. heel veel meer kan ik er ook niet van maken.sjuul wrote:niet echt zin om zoveel moeite te doen
Lekkere drukke build up en dan een anti er op knalle 
Eindelijk weer een track die zijn kwaliteit van (Hyperdrive) The Punishment kan halen, klinkt echt heel lekker dit!
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
is dit ook de plaat waarmee hij de digital age contest heeft gewonnen?
klinkt wel vet namelijk
klinkt wel vet namelijk
Nee.WZY wrote:is dit ook de plaat waarmee hij de digital age contest heeft gewonnen?
-
DHardtraxx Veteran
HQ youtube preview toegevoegd 
-
J
Leuk voor in de botsautos, maar vind dit maar een beetje simpel klinken, die kick doet me niks.
Neem aan dat Masterflow een upcoming talentje(s) is?
-
DHardtraxx Veteran
Masterflow is een alias van Hyperdrive.JEFSKIII wrote:Leuk voor in de botsautos, maar vind dit maar een beetje simpel klinken, die kick doet me niks.
Ik vind dit wel lekker klinken kicks kunnen er ook mee door 
-
DHardtraxx Veteran
kicks vallen inderdaad een beetje tegen, vergeleken met de rest van de track.
-
KHardtraxxer
- 116 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
Deze kwam onverwachts, ik dacht dat hij over was naar House?
Aardig plaatje, kick is ietsje minder.. Maar voor de rest lekker nummer
Aardig plaatje, kick is ietsje minder.. Maar voor de rest lekker nummer
Het is tof idee en idd jammer van de kicks
Maar waarom zit hij zijn track om de 5 seconden uit te faden net of hij op een groot label zit ofzo
Maar waarom zit hij zijn track om de 5 seconden uit te faden net of hij op een groot label zit ofzo
-
DHardtraxx Veteran
Nrgizer wrote: Maar waarom zit hij zijn track om de 5 seconden uit te faden net of hij op een groot label zit ofzo
Dat is gewoon om er voor te zorgen dat mensen het nummer niet van youtube rippen?Nrgizer wrote:Het is tof idee en idd jammer van de kicks![]()
Bovendien heeft hij al redelijk grote hits op zijn naam staan en het digital age contest gewonnen, maar het lijkt erop dat je geen idee hebt wie hij is.
-
KHardtraxxer
- 116 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
Dat dus!Lyst wrote:Dat is gewoon om er voor te zorgen dat mensen het nummer niet van youtube rippen?Nrgizer wrote:Het is tof idee en idd jammer van de kicks![]()
Bovendien heeft hij al redelijk grote hits op zijn naam staan en het digital age contest gewonnen, maar het lijkt erop dat je geen idee hebt wie hij is.
Klopt dat hij dat ATM niet zit. However, wat niet is...Nrgizer wrote:Het is tof idee en idd jammer van de kicks![]()
View on YouTubekipsaté wrote:Dat dus!Lyst wrote:Dat is gewoon om er voor te zorgen dat mensen het nummer niet van youtube rippen?Nrgizer wrote:Het is tof idee en idd jammer van de kicks![]()
Staat nog altijd in mijn persoonlijke top 10 beste tracks allertijde
Klinkt niet verkeerd, maar ook niet speciaal. Zo'n plaat die je niet heel lang in je hoofd houdt.
De break doet me wel denken aan The Punishment, die belletjes.
De break doet me wel denken aan The Punishment, die belletjes.
Het begon ineens weer te kriebelen.kipsaté wrote:Deze kwam onverwachts, ik dacht dat hij over was naar House?
-
EHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Gelukkig maarSteven wrote:Het begon ineens weer te kriebelen.kipsaté wrote:Deze kwam onverwachts, ik dacht dat hij over was naar House?