Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Martin Garrix

Track(s): Animals (Part 2) (Isaac Remix)

Sample/video:


Wist niet zeker of dit een nieuw topic nodig had maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 14:43 
 
Hardtraxx Elite

Haha, wat een lachtertje. Heb er ff doorheengeskipt. Het is gewoon versneld en klinkt dus gruwelijk kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 15:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik vond de eerste versie beter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind ze allebei kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 15:26 
 

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Telkens als je denkt dat het dieptepunt bereikt is krijgt iemand het toch weer voor elkaar.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Droevig dit. Die eerste versie ging nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 08:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is deze echt van Isaac?
Niet wat voor hem om gewoon een track in de versnelling te gooien... -.-
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks