Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 22:41 
 
Donateur

Artiest: Martin Garrix

Track(s): Animals (Isaac Remix)

Sample/video:


@00:45
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het blijft moeilijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 22:58 
 
Hardtraxxer

Melodie doet me aan Take it off denken, of hoe je het ook mag spellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 23:02 
 
Donateur

Rawbin schreef:
Het blijft moeilijk


Sorry hoor lieverd, maar hij deed het net gewoon wel. Bij deze aangepast voor u :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ja, zou ik ook zeggen. Zag dat het je wel lukte in het andere topic in ieder geval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 23:42 
 

Soundscrollerz schreef:
Rawbin schreef:
Het blijft moeilijk


Sorry hoor lieverd, maar hij deed het net gewoon wel. Bij deze aangepast voor u :)


Niks mee te maken, topic bestaat al.

nieuwe-tracks-hs/dj-isaac-r-ge-t36817.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 10:15 
 
Donateur

stefaneke schreef:
Soundscrollerz schreef:
Rawbin schreef:
Het blijft moeilijk


Sorry hoor lieverd, maar hij deed het net gewoon wel. Bij deze aangepast voor u :)


Niks mee te maken, topic bestaat al.

nieuwe-tracks-hs/dj-isaac-r-ge-t36817.html


Klopt inderdaad, dacht dat een ander nummer was.

Welke bron heeft het Isaac R@ge genoemd dan? Das heleaal Waus >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

Soundscrollerz schreef:
Welke bron heeft het Isaac R@ge genoemd dan? Das heleaal Waus >.<

Isaac zelf? xd
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks