Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:13 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Martin Garrix

Track(s): Animals (Isaac Remix)

Sample/video:
[zippy]http://www13.zippyshare.com/v/62542258/file.html[/zippy]

@15:33
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:22 
 
Hardtraxx Addict

Melodie lijkt de eerste vier tellen extreem veel op de Audiofreq remix van One, en die screech in de anti heeft hetzelfde patroon als dat tak-ding in Animals van Martin Garrix. Heb dit soort anti's nu al iets te vaak gehoord (Takin' Off, Wakanda remix, LRAD (geen hardstyle)) waardoor het naar mijn mening een beetje saai begint te worden. Synth die hij gebruikt vind ik dan wel weer heel fijn.

Geen slechte track over het algemeen, ben alleen wat minder te spreken over de opzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeel erg gejat van Martin Garrix - Animals inderdaad.

Vind 't wel leuk klinken, maar 't is niet echt origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 02:40 
 

Iemand nog een werkend linkje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 16:21 
 
Hardtraxx Addict

Jro_ schreef:
Iemand nog een werkend linkje?


[zippy]http://www13.zippyshare.com/v/62542258/file.html[/zippy]
@15:33
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit maar niks. Ook omdat het een bootleg zou moeten zijn. Misschien is hij daarom ook wel offline gehaald?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 16:56 
 

Oh is dat R@ge, saai trackje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 21:02 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt gewoon super vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat t met mooi zonnig weer is en zulke tracks maar het werkt als een magneet op mij, echt een heerlijke plaat :love: Blij dat D-Block & S-Te-Fan hem gister draaiden op Wish :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Ik weet niet wat t met mooi zonnig weer is en zulke tracks maar het werkt als een magneet op mij, echt een heerlijke plaat :love: Blij dat D-Block & S-Te-Fan hem gister draaiden op Wish :thumbup:


Het was op Free Festival de 3e plaat die ze draaide en ik ging helemaal los :D 2x gehoord op DQ (Psyko Punkz en Isaac zelf) en vind hem live erg leuk, niet te vaak horen en dan blijft dit voor mij een topper :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze ging echt zoooo lekker op Free!!!!!! Beste van de hele set van D-Block & S-te-Fan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem maar saai. Ik mis de drive
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 09:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoorde m op Free Festival toen D-Block & S-te-fan m draaide, best lekker nummer. En de drive zit er wel degelijk in op het feest zelf gehoord. Goeie kicks ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 15:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe heet het origineel eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

D-Ruz schreef:
Hoe heet het origineel eigenlijk?


Lijkt een beetje op Martin Garrix - Animals
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 23:51 
 
Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 15:35 
 

Martin Garrix - Animals (Isaac Remix)

Afbeelding



Vet plaatje, ik zocht deze al vanaf Defqon.1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vindt het een vette remix, vooral leuk dat Martijn een hardstyle remix van ze track laat maken :D.

Hopelijk gaat ie een keer een HS track maken, daar is ie ooit mee begonnen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 18:06 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vraag me af waarom deze track eerst 'Isaac - R@ge' was en nu Martin Garrix - Animals (Isaac remix).
Anyway, lekkere zomertrack!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 18:54 
 

iMark schreef:
Ik vraag me af waarom deze track eerst 'Isaac - R@ge' was en nu Martin Garrix - Animals (Isaac remix).
Anyway, lekkere zomertrack!


Misschien was de remix nog niet officieel en werd een officiƫle remix nog besproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 00:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ik vraag me af waarom deze track eerst 'Isaac - R@ge' was en nu Martin Garrix - Animals (Isaac remix).

Het was niet de intentie van Isaac om er een remix van te maken. Toen Martin zei dat 'ie R@ge op Animals vond lijken en hem wel leuk vond heeft Isaac er maar de naam 'Martin Garrix - Animals (Isaac Remix)' aan gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Niet heel bijzonder, maar het origineel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
iMark schreef:
Ik vraag me af waarom deze track eerst 'Isaac - R@ge' was en nu Martin Garrix - Animals (Isaac remix).

Het was niet de intentie van Isaac om er een remix van te maken. Toen Martin zei dat 'ie R@ge op Animals vond lijken en hem wel leuk vond heeft Isaac er maar de naam 'Martin Garrix - Animals (Isaac Remix)' aan gegeven.


moet dit grappig zijn? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 18:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Niet heel bijzonder, maar het origineel :worship:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks