Die climax gaat miss live nog wel lekker, maar wat een aanfluiting is dit zeg 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
ja zekerHardStyler wrote:Mag je dit een (voor de zoveelste keer) fail van The Prophet noemen?
Ik wil the prophet juist zien op defqon, die heeft daar altijd nog een set neergezet waar dj's van tegenwoordig u tegen mogen zeggen! Ben benieuwd of ie het weer gaat waarmaken dit jaarBezemsteel wrote:oohh wat ga ik niet bij de red staan as zaterdag als deze man draait.. Ik krijg bijna zelfmoord neigingen
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Window of time, forget about it en black anthem. en dat zijn alleen de nieuwe productiesGT500eleanor wrote:Waarom de zoveelste fail? Noem ze eens...
Je vergeet smells like hardstyleBlazed wrote:Window of time, forget about it en black anthem. en dat zijn alleen de nieuwe productiesGT500eleanor wrote:Waarom de zoveelste fail? Noem ze eens...

-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
hmm.. nee

jongens, jullie gebruiken een jpg :') smiley en die hebben slechtere kwaliteit dan de .gif of .png, dus gebruik a.u.b. deze:

-
RHardtraxx Veteran
lekker boeiend het gaat om het ideeJosh-T wrote:jongens, jullie gebruiken een jpg :') smiley en die hebben slechtere kwaliteit dan de .gif of .png, dus gebruik a.u.b. deze:
als je het doet doe het dan goed 
On-Topic: vind de track een beetje lijken op een Masochist productie, alleen jammer van dat gezing en het gebruik van dat bekende deuntje.
On-Topic: vind de track een beetje lijken op een Masochist productie, alleen jammer van dat gezing en het gebruik van dat bekende deuntje.
-
RHardtraxx Veteran
kan kloppen want proppy=MasochistJosh-T wrote:als je het doet doe het dan goed
Vanaf hier klinkt het wel interessant inderdaad!Q-Dominic wrote:Dit gaat live haaard denk ik die climax op 3.30
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Ik vind dat goede platen... Maar je moet er van houden, want The Prophet heeft een rare stijl wat betreft hardstyle. wat voor mij een fail is: Nirvana bootleg!Blazed wrote:Window of time, forget about it en black anthem. en dat zijn alleen de nieuwe productiesGT500eleanor wrote:Waarom de zoveelste fail? Noem ze eens...
Gister op Defqon gehoord tijdens NC en GADGADGADVERDAMME WAT EEN WALGELIJKE TRACK!
Ergste was nog wel dat iedereen opeens op de main mee ging doen, terwijl het meeste volk heel de dag stil heeft gestaan. Gaan ze eerst mij aan staan kijken tijdens B-Front als ik in me eentje los ga (en nog een paar anderen natuurlijk). Ik ging gewoon stil staan tijdens dit nummer en toen stond iedereen me weer aan te kijken van, waarom ga je nu niet los
maar dit is denk ik de slechtste track die ik dit jaar heb gehoord.
Ergste was nog wel dat iedereen opeens op de main mee ging doen, terwijl het meeste volk heel de dag stil heeft gestaan. Gaan ze eerst mij aan staan kijken tijdens B-Front als ik in me eentje los ga (en nog een paar anderen natuurlijk). Ik ging gewoon stil staan tijdens dit nummer en toen stond iedereen me weer aan te kijken van, waarom ga je nu niet los
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
TOTAAL NIET eens met bovenstaande. drie keer gehoord gister, bij the prophet, noisecontrollers en aan het einde op de after. Wat een zieke track
Die kicks komen live zo veel beter tot hun recht en
B-front draaide trouwens ook gewoon slap, niets mis mee dat iedereen op de main losgaat op een bekende melodie in een nieuw jasje..
klopte volledig. Echt een van de vetste tracks van de dag.Q-Dominic wrote:Dit gaat live haaard denk ik die climax op 3.30
B-front draaide trouwens ook gewoon slap, niets mis mee dat iedereen op de main losgaat op een bekende melodie in een nieuw jasje..
De kicks vind ik wel leuk, voor de rest wel fail ...
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
bij dit soort reacties krijg ik altijd haatneigingenDer Rudii wrote:Hij gaat scooter achterna
waaroooooooom denken mensen dit nou?!?!
Logisch dat mensen losgaan op een bekende track. Dagjesmensen houden van herkenning.
Ik krijg altijd haatneigingen van jou reacties.Pithune wrote:bij dit soort reacties krijg ik altijd haatneigingenDer Rudii wrote:Hij gaat scooter achterna
waaroooooooom denken mensen dit nou?!?!
Gister ook op Defqon gehoord bij de main, echt niks aan die hele track .. wel beter dan die versie van Scooter hoor, das niet zo moeilijk.. en live klinkt hij idd beter dan thuis.
Live vond ik hem helemaal niet verkeerd klinken, komt ie zeker beter tot zn recht.
Dat!styl0w wrote:Live vond ik hem helemaal niet verkeerd klinken, komt ie zeker beter tot zn recht.
Hij ging ook nog redelijk hard live! meestal heb ik met tracks dat ik ze beter vind na ik ze live geluisterd heb.