Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tzoing tzoing tzoing
wat een kut kicks :/
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 23:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Intro klonk erg lekker. Climax is verder precies hetzelfde als het origineel, en die pitchkicks.. :sick:
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

valt me nog mee dat de climax een synth heeft en geen screech, maar wat een k*tplaat...
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind het wel een lekker nummertje :yay:

maar had toch wel verwacht dat die met andere kicks ging werken aangezien dat die dat tijdje geleden heeft gezegd,
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag zal ik hem ongetwijfeld in actie horen. Ben beniewd. Het orgineel vind ik werkelijk briljant, dus we gaan het merken.
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 22:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

OMFG. Dit is hugeeeee. Heerlijke remix!! :bomb: :bomb: :bomb:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 08:16 
 
Hardtraxxer

Wat eeen heerlijke remix :love: :woot:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 08:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind hem wel lekker eigenlijk :$
Bericht Geplaatst op 06 apr 2011 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 06 apr 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij gaat :)
De originele hebk nooit geluisterd :)
Bericht Geplaatst op 06 apr 2011 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Hij gaat :)
De originele hebk nooit geluisterd :)

Precies identiek! Tenminste ik hoor nu vrij weinig verschil, buiten de intro/outro dan
Bericht Geplaatst op 06 apr 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kicks zijn ook anders ;)
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die het orgineel niet kennen.. Je mist wat.. :P

Enne.. wel +1 dat Zatox het probeerd, Zany kont niets met Dark Symphony / Bringing The Funk.. terwijl hij eerst was gevraagd er een remix van te maken. Maargoed, ik vind dat het orginele nummer al zo sterk is dat er geen remix voor nodig is.

Ik vind het nu meer een stuiterballen parade geworden, vind hem niet zo heel vet.. Waarschijnlijk is die live wel leuk.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 00:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind hem toch best lekker hoor, kan niet tippen aan het origineel.. maar zo erg vind ik de kicks nou ook weer niet pitchen, de intro is best lekker en in de break zit ook nog zeker die heerlijke sfeer van het origineel :)
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 09:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Echt heel lelijk hoe die kicks omhoog stuiteren.
Verder niet zo verkeerd. Ik vind vooral de synths heerlijk vol en euforisch!
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Echt heel lelijk hoe die kicks omhoog stuiteren.
Verder niet zo verkeerd. Ik vind vooral de synths heerlijk vol en euforisch!
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 09:57 
 
Hardtraxxer

Blaast een nieuw leven in deze track! Originele en de Remix erg vet :-)
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Mensen die het orgineel niet kennen.. Je mist wat.. :P

Enne.. wel +1 dat Zatox het probeerd, Zany kont niets met Dark Symphony / Bringing The Funk.. terwijl hij eerst was gevraagd er een remix van te maken. Maargoed, ik vind dat het orginele nummer al zo sterk is dat er geen remix voor nodig is.


Zany is gewoon zo verstandig om van deze tracks af te blijven, hij weet dat je dit nummer niet kan (niet eens moet proberen te) verbeteren.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel is vele male beter, deze kicks zijn niet aan te horen.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Origineel is vele male beter, deze kicks zijn niet aan te horen.


Eensch
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D draaide 'm zaterdag op Indicator.

Het origineel heeft net wat meer door een betere kick, maar die remix is zeker wel fijn :)
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 18:52 
 
Hardtraxx Addict

Jolle schreef:
p-stylez schreef:
Mensen die het orgineel niet kennen.. Je mist wat.. :P

Enne.. wel +1 dat Zatox het probeerd, Zany kont niets met Dark Symphony / Bringing The Funk.. terwijl hij eerst was gevraagd er een remix van te maken. Maargoed, ik vind dat het orginele nummer al zo sterk is dat er geen remix voor nodig is.


Zany is gewoon zo verstandig om van deze tracks af te blijven, hij weet dat je dit nummer niet kan (niet eens moet proberen te) verbeteren.

die 2 tracks valt ook in mijn ogen niks aan te verbeteren ^^
de kicks zijn idd verschrikkelijk >.<
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 19:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heerlijke remix als je het mij vraagt! Die pitchkicks geven de track juist een vette sfeer een veel energie imo!
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 18:01 
 
Hardtraxxer

Bericht Geplaatst op 23 apr 2011 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ken het origineel niet, maar vind dit wel een toppertje :bomb:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks