tzoing tzoing tzoing
wat een kut kicks
wat een kut kicks
Precies identiek! Tenminste ik hoor nu vrij weinig verschil, buiten de intro/outro danNrgizer wrote:Hij gaat
De originele hebk nooit geluisterd
dawasiknie wrote:Echt heel lelijk hoe die kicks omhoog stuiteren.
Verder niet zo verkeerd. Ik vind vooral de synths heerlijk vol en euforisch!
Zany is gewoon zo verstandig om van deze tracks af te blijven, hij weet dat je dit nummer niet kan (niet eens moet proberen te) verbeteren.p-stylez wrote:Mensen die het orgineel niet kennen.. Je mist wat..
Enne.. wel +1 dat Zatox het probeerd, Zany kont niets met Dark Symphony / Bringing The Funk.. terwijl hij eerst was gevraagd er een remix van te maken. Maargoed, ik vind dat het orginele nummer al zo sterk is dat er geen remix voor nodig is.
EenschKepro wrote:Origineel is vele male beter, deze kicks zijn niet aan te horen.
die 2 tracks valt ook in mijn ogen niks aan te verbeterenJolle wrote:Zany is gewoon zo verstandig om van deze tracks af te blijven, hij weet dat je dit nummer niet kan (niet eens moet proberen te) verbeteren.p-stylez wrote:Mensen die het orgineel niet kennen.. Je mist wat..
Enne.. wel +1 dat Zatox het probeerd, Zany kont niets met Dark Symphony / Bringing The Funk.. terwijl hij eerst was gevraagd er een remix van te maken. Maargoed, ik vind dat het orginele nummer al zo sterk is dat er geen remix voor nodig is.