Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 17:04 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
heehoo belgen :')

Krijg ik nachtmerries van. Kutste volk wat er is. Word al boos van dit te schrijven. heehoo piemellikkers van Coone/DWX. Haat hun echt 100x erger dan Justin Bieber fans. Hoe hard kan je de sfeer verpesten? Als ik dat hoor loop ik meteen weg. Grootste reden waarom ik nooit naar Reverze zal gaan.

oja OT: Klinkt best goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 18:27 

Hardtraxx Addict

Wildstylerz schreef:
Fusionmania schreef:
Jammer dat dit nummer niet op hun album stond :(

Deze staat op het album van mark met zijn ak, die net uit is... maar word denk ik geen losse release meer aangezien die full op dat album staat

Daar kan ik even geen extra informatie over vinden. Hoe heet dat album en wanneer komt het uit / is het uitgekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 18:36 

Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
Wildstylerz schreef:
Fusionmania schreef:
Jammer dat dit nummer niet op hun album stond :(

Deze staat op het album van mark met zijn ak, die net uit is... maar word denk ik geen losse release meer aangezien die full op dat album staat

Daar kan ik even geen extra informatie over vinden. Hoe heet dat album en wanneer komt het uit / is het uitgekomen?

Mark with A K - Forever Young. Festival wat afgelopen zaterdag was. Toen is de cd ook uitgekomen, cd voor dat feest dus en geen album van hemzelf ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 22:34 

Hardtraxx Addict

JVDM schreef:
Meph0 schreef:

Mark with A K - Forever Young. Festival wat afgelopen zaterdag was. Toen is de cd ook uitgekomen, cd voor dat feest dus en geen album van hemzelf ofzo.

Aha, juist, nu snap ik hem, dank u. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 23:13 

Hardtraxx Elite

Lekker Hee Hoo'en op feesten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 16:57 

Hardtraxxer

Zelfde stem als bleeding for the harder styles?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 16:04 

Hardtraxx Elite

Ik word agressief van die vocals! Ik wil iedereen en alles om me heen kapotslaan! :evil: Op naar Belgie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 16:18 

Hardtraxx Veteran

Geef mij maar het origineel, die (anti)climax is agressiever!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 16:59 

Skyscraper schreef:
p-stylez schreef:

Krijg ik nachtmerries van. Kutste volk wat er is. Word al boos van dit te schrijven. heehoo piemellikkers van Coone/DWX. Haat hun echt 100x erger dan Justin Bieber fans. Hoe hard kan je de sfeer verpesten? Als ik dat hoor loop ik meteen weg. Grootste reden waarom ik nooit naar Reverze zal gaan.

Je bent zelf een Belg man :/ sneu om alle Belgen over dezelfde kam te scheren, dat is eigenlijk heel dwaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:14 

Skyscraper schreef:
p-stylez schreef:

Haat je de belgen dan ook meer dan marokanen en conserven? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 23:24 

Hardtraxx Veteran

Schopje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 09:11 

Hardtraxxer

Ja klinkt lekker! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 11:45 

Hardtraxx Newbie

Zeker lekkere track. Origineel was 1 keer luisteren leuk. Maar de remix mag ik wel vaker horen. :woot:
Stoorde me erg die "piepjes" xd in het origineel al is dat wel beetje de style volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 11:54 

Gabber0ma schreef:
Stoorde me erg die "piepjes" xd.

Op zo'n leeftijd als u dan worden zulke geluiden inderdaad behoorlijk irritant, kan ik me voorstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 13:41 

Hardtraxx Veteran

Best lekkere melo.. maar die vocals.. zal me niet verbazen als evil activities deze vocals ook een keer gaat gebruiken..
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks