Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 16:27 
 
Hardtraxxer

Artiest: Malice

Track(s): TBA 3?

Sample/video:
https://www.facebook.com/MaliceRH/video ... =2&theater

Ze blijven maar door gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thera & Regain - Never Say Goodbye vocal? ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 16:54 
 

Wat een geweld :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 17:04 
 

Melodie is serieus vet.. Rest kut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:
Thera & Regain - Never Say Goodbye vocal? ...


Jupp.. Dan klinkt ie bij Thera en Regain toch wel een stuk beter.
Melodie is leuk gedaan, maar die kicks klinken hier echt lachwekkend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Climax heeft helemaal 0,0 met de break te maken. Overgang is ook letterlijk een wereld van verschil. En een keer een melodietje in de climax doortrekken is te veel gevraagd zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2016 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
een keer een melodietje in de climax doortrekken is te veel gevraagd zeker?


dit hebben ze in verschillende platen gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2016 09:02 
 
Hardtraxx Newbie

:thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks