Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 16:49 
 
Hardtraxxer

Artiest: Malice & Ncrypta

Track(s): Run

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 18:25 
 

Doe maar niet afmaken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 18:39 
 
Hardtraxx Newbie

Kiloknaller schreef:
Doe maar zoiezo afmaken :thumbup:

Helemaal mee eens, klinkt wel goed tot nu toe. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sev7n S1ns schreef:
zoeizo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 19:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Sev7n S1ns schreef:
zoeizo

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Doe maar niet afmaken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 20:57 
 

TSFH schreef:
Kiloknaller schreef:
Doe maar niet afmaken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt lekker! Ben ook erg benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 16:49 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 19:04 
 
Hardtraxxer

Ik begrijp die hype om Malice echt niet. De hebben harde (lees: schelle) kicks met veel te weinig body. Kick van bv Radical of Delete gaan live veel en veel harder en dreunen door. Of ben ik de enige die dit denkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ 0:42
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een partij kut kicks zitten er in die teaser zeg, op een paar na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dopaminer schreef:
Ik begrijp die hype om Malice echt niet. De hebben harde (lees: schelle) kicks met veel te weinig body. En elk nummer is een grote kickswtich van al die kutkicks. Kick van bv Radical of Delete gaan live veel en veel harder en dreunen door. Of ben ik de enige die dit denkt?

Je bent zeker niet de enige. Ik vind het vreselijk amateuristisch klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Dopaminer schreef:
Ik begrijp die hype om Malice echt niet. De hebben harde (lees: schelle) kicks met veel te weinig body. En elk nummer is een grote kickswtich van al die kutkicks. Kick van bv Radical of Delete gaan live veel en veel harder en dreunen door. Of ben ik de enige die dit denkt?

Je bent zeker niet de enige. Ik vind het vreselijk amateuristisch klinken.


niet alle kicks klinken evengoed inderdaad. bij sommige heb ik ook wel het idee dat het kwalitatief gewoon nog niet goed is. Maar bijvoorbeeld de kicks in xtermination vind ik wel erg tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 22:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Malice wordt enorm gehypet momenteel. Enkele maanden geleden klonk het voor mij dikwijls enorm veelbelovend maar nu is het gewoon kwantiteit boven kwaliteit helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 23:40 
 
Hardtraxx Veteran

Heel die teaser lijkt gewoon 1 nummer. Het is allemaal van hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Malice wordt enorm gehypet momenteel. Enkele maanden geleden klonk het voor mij dikwijls enorm veelbelovend maar nu is het gewoon kwantiteit boven kwaliteit helaas.

Dit dus, totaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Wat kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Dit dus, totaal mee eens.


Throwbackje naar Ground Zero 2015. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Raven schreef:
Dit dus, totaal mee eens.


Throwbackje naar Ground Zero 2015. :(

Toen was het nog wel leuk, de grap is er nu wel zo'n beetje vanaf. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Plaat heet Run. En wtf gebeurd er vanaf 3:06 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
En wtf gebeurd er vanaf 3:06 :lol:


Van de verhalen die ik heb gehoord is dat een vent die de hele nacht lang dit heeft gedaan en keta heeft geschreeuwd. Ook is die paar keer podium opgeklommen en bij wildvreemden in de auto gestapt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 20:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahahahahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 18:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is die kerel lastig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 19:16 
 

wtf :lol: :lol: :lol:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks