Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 22:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heeft Rooler ooit een release gehad? Kan dus waarschijnlijk dicht

Ook mega origineel trouwens :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tering, als Rooler nog geen release heeft gehad mag deze zeer spoedig komen... Wat een geweld, beukt er flink op los :bomb: :thumbsup:

En voor de kinderachtige mensen die hier gaan vragen of ik hem ken... nee ik ken Rooler niet ik vind dit gewoon vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Ook mega origineel trouwens :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Heeft Rooler ooit een release gehad?

Voorlopig nog niet.

Heeft zo te zien wel een (aankomende?) track met Malice.

Citaat:
-Despair (Feat. Malice) [2014] [UNRELEASED YET]


Zou deze moeten zijn.

Maar goed,
Magnetron schreef:
Kan dus dicht
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks