Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 22:49 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Lunatic

Track(s): TBA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 01:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij zijn deze kicks niet om aan te horen op HQ... Vooroordelen ftw! But so true, unfortunately, probably... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 14:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wie is/zijn Lunatic? ken ze/hem/haar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Wie is/zijn Lunatic? ken ze/hem/haar niet.

Ken die ook niet. Track klinkt tot nu niet heel verkeerd. Maar ben bang voor de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik ben Lunatic :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Volgens mij zijn deze kicks niet om aan te horen op HQ... Vooroordelen ftw! But so true, unfortunately, probably... :P

Viel mee, totdat ze pitchten :lol: Wat is dat met al die volumewisselingen in die synth trouwens :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 18:53 
 
Hardtraxx Elite

Elexz schreef:
Elexz schreef:
Volgens mij zijn deze kicks niet om aan te horen op HQ... Vooroordelen ftw! But so true, unfortunately, probably... :P

Viel mee, totdat ze pitchten :lol: Wat is dat met al die volumewisselingen in die synth trouwens :/


wat jij zegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 23:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Doolittle schreef:
Ik ben Lunatic :)


Ah jij was Lunaticz maar jullie zijn uit elkaar zegmaar en je gaat alleen verder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 14:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Doolittle schreef:
Ik ben Lunatic :)


Ah jij was Lunaticz maar jullie zijn uit elkaar zegmaar en je gaat alleen verder :P


Klopt

Millard Fillmore schreef:
Elexz schreef:
Elexz schreef:
Volgens mij zijn deze kicks niet om aan te horen op HQ... Vooroordelen ftw! But so true, unfortunately, probably... :P

Viel mee, totdat ze pitchten :lol: Wat is dat met al die volumewisselingen in die synth trouwens :/


wat jij zegt


Volume wisselingen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doolittle schreef:
Volume wisselingen??

Ja. Of je hebt heel specifiek fade-ins en fade-outs gebruikt, maar dat lijkt me sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 14:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Welke synths bedoel je trouwens? intro? of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 17:27 
 
Hardtraxx Addict

Idd rond 1:34 tot 1:45 ofzo hoor je het goed.
Zit er een limiter op je master ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 01:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Idd rond 1:34 tot 1:45 ofzo hoor je het goed.
Zit er een limiter op je master ofzo?


Nope, hoort zo te lopen.. Zijn 2 leads die elkaar telkens opheffen bij wijze van spreken:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 01:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doolittle schreef:
Joeyvg schreef:
Idd rond 1:34 tot 1:45 ofzo hoor je het goed.
Zit er een limiter op je master ofzo?


Nope, hoort zo te lopen.. Zijn 2 leads die elkaar telkens opheffen bij wijze van spreken:)

Het idee is leuk, maar jammer genoeg klinkt het voor geen meter. Je kicks pitchen veel te hoog btw (Edit: Had ik al vermeld :P ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 12:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Doolittle schreef:
Joeyvg schreef:
Idd rond 1:34 tot 1:45 ofzo hoor je het goed.
Zit er een limiter op je master ofzo?


Nope, hoort zo te lopen.. Zijn 2 leads die elkaar telkens opheffen bij wijze van spreken:)

Het idee is leuk, maar jammer genoeg klinkt het voor geen meter. Je kicks pitchen veel te hoog btw (Edit: Had ik al vermeld :P ).


Ok ^^
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks