Te poing poingDaveytl wrote:Eeuwig zonde van die kicks
Daveytl wrote:de rest is namelijk gruwelijk lekker!
Te poing poingDaveytl wrote:Eeuwig zonde van die kicks
Daveytl wrote:de rest is namelijk gruwelijk lekker!
Inderdaad, vind deze kicks er ook juist prima bij passen. Echt genieten dit. Hoe die tweede climax er ook op knalt met die kickrolls, heurlijk.G1LL wrote:Vind 'm echt super vet, een poing kick die ik prima kan waarderen!
Juist wel! Deze kicks zijn zoveel beter dan de normale E-Force kicks.wootum wrote:Ik vind deze kicks ook niet fijn hoor. Passen ook totaal niet bij de rest van het nummer.
dit,ik was verastForbidden Phobia wrote:vind deze plaat in tegendeel tot zijn andere platen toch erg vet!!
Ik zie het hier niemand over pitchkicks hebben hoor......jaron123 wrote:Hoezo heeft iedereen het over pitchkicks, WTF? Hier zitten kats geen pitchkicks in, lekker trackje btw, heerlijke anti.
Origineel.Almighty wrote:Hij heet overigens gewoon Shade.
wootum wrote:Ik zie het hier niemand over pitchkicks hebben hoor......jaron123 wrote:Hoezo heeft iedereen het over pitchkicks, WTF? Hier zitten kats geen pitchkicks in, lekker trackje btw, heerlijke anti.
Dakpan wrote:Titel leek teveel op Death of the Night. Nu is die veel origineler.
Ohja 1 dan. Dat is ook echt iedereen ja.jaron123 wrote:wootum wrote:Ik zie het hier niemand over pitchkicks hebben hoor......jaron123 wrote:Hoezo heeft iedereen het over pitchkicks, WTF? Hier zitten kats geen pitchkicks in, lekker trackje btw, heerlijke anti.
Niet?
Juist wel! Deze kicks zijn zoveel beter dan de normale E-Force kicks.
Veel beter gepitcht deze.