Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

D-Ruz schreef:
Ging lekker op Hard Bass :loving:


heerlijk zelfs! samen met die tools van josh & wesz, en nieuwe spul van e-force, pffoew :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 16:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt zo op het eerste gezicht heel leeg, maar live gaat dit bruut hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 18:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oude filmpje doet 't niet meer.

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 19:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt niet mijn stijl, vind het 10x niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 21:48 
 
Hardtraxx Veteran

wat ging dit toch heerlijk hard in het gelredome, wat een feest :worship:



Taxi schreef:
Echt niet mijn stijl, vind het 10x niks


wat is jouw stijl dan? willem rebergen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
wat ging dit toch heerlijk hard in het gelredome, wat een feest :worship:



Taxi schreef:
Echt niet mijn stijl, vind het 10x niks


wat is jouw stijl dan? willem rebergen?


Whaha, wat is dat nou weer voor een aanname? Ik vind die climax niet tof (hier thuis althans).Het klinkt allemaal veel te simpel in mijn oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 21:22 
 
Hardtraxxer

Ik vind em ook vet!! Idd eens wat anders :clap: Knalde er heerlijk uit op Hardbass :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Duruz schreef:
wat ging dit toch heerlijk hard in het gelredome, wat een feest :worship:



Taxi schreef:
Echt niet mijn stijl, vind het 10x niks


wat is jouw stijl dan? willem rebergen?


Whaha, wat is dat nou weer voor een aanname? Ik vind die climax niet tof (hier thuis althans).Het klinkt allemaal veel te simpel in mijn oren.


haha slecht he. had even een slechte bui toen. maarja dat kan. dat simpele maakt het juist vet, vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 20:01 
 
Hardtraxxer

Goede plaat! Een typisch Luna nummertje zoals in 'the early days'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand hier meer van? Wacht al zo lang op deze!
Of is het een oude DHHD plaat ofzo..?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks