Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Jammer dat hij van Masterclass een hardcore edit maakt, nu krijgen wij de orginele bijne nooit meer te horen net als Bitch.
Dan hoort deze toch in de hardcore sectie?
Het is maar een kort stukje, beetje KOTU idee. En 'wij' hoeven hem niet.wootum wrote:Dan hoort deze toch in de hardcore sectie?
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Ging heerlijk gister!
Last edited by Calmdowner on 19 May 2013 20:55, edited 2 times in total.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
haha kindjeSteffnov wrote:Het is maar een kort stukje, beetje KOTU idee. En 'wij' hoeven hem niet.wootum wrote:Dan hoort deze toch in de hardcore sectie?
Vertaling: ik vind het maar een zwakke edit van een best leuk origineel. Gister live gehoord en ik moest er eigenlijk wel om lachen. Zo goed, mannetje?Millard Fillmore wrote:haha kindjeSteffnov wrote:Het is maar een kort stukje, beetje KOTU idee. En 'wij' hoeven hem niet.wootum wrote:Dan hoort deze toch in de hardcore sectie?
-
R
- 3 posts member since 2011
- last seen May 2013
Hahah wij hoeven hem niet, nice moest lachen 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Steffnov wrote:Vertaling: ik vind het maar een zwakke edit van een best leuk origineel. Gister live gehoord en ik moest er eigenlijk wel om lachen. Zo goed, mannetje?
JEFSKIII wrote:Zit je weer te klagen afgekeurde hardcore pool
-
RHardtraxxer
- 53 posts member since 2009
- last seen Dec 2016
ieder zijn eigen meningpatrickjeb wrote:Zeer jammer..
Ik snap niet dat je dit niet leuk kan vinden, onderbouw je mening eens!patrickjeb wrote:Zeer jammer..
Wat voor verrijking heeft dit nu?roerig wrote:ieder zijn eigen meningpatrickjeb wrote:Zeer jammer..
Ik vind Hardcore Edits nooit een toevoeging. Ik vind er gewoon totaal niks aanMaximum wrote:Ik snap niet dat je dit niet leuk kan vinden, onderbouw je mening eens!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Vindt het hem wel leuk, goed om een setje mee af te sluiten!
Het origineel is leuk, maar de kick in deze verdrukt de rest van de plaat, zonder lekker te zijn.Maximum wrote:Ik snap niet dat je dit niet leuk kan vinden, onderbouw je mening eens!patrickjeb wrote:Zeer jammer..
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik vind dit ook altijd wel grappig eigenlijk.
Haha, best wel leuk ja
Erg vaak moet ik hem nou ook niet horen.
Deze klonk gister echt bruut, toffe edit dus!
Klinkt lekker vind hc edit's altijd wel leuk 
Hopelijk free release
Hopelijk free release
Deze is wel ok, net als de hardcore edit van Shade of the Night 
Jammer dat het de laatste tijd een hype lijkt te worden bij hardere artiesten om met een (desnoods zelf verbouwde) hardcore plaat te eindigen. Is persoonlijk niet mijn ding. En eigenlijk ook zonde, want de kans dat je het orgineel hoort is dan een stukje kleiner.
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
HELEMAAL GEWELDIG