Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

TheSoundOfHardstylez schreef:
Luca77 schreef:
Dikke track zeg! Op zijn fb staat official preview :bomb:


Zie niks hoor :p


Pagina 1 van dit topic, onderaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 18:26 
 
Hardtraxx Addict

Duruz schreef:
TheSoundOfHardstylez schreef:
Luca77 schreef:
Dikke track zeg! Op zijn fb staat official preview :bomb:


Zie niks hoor :p


Pagina 1 van dit topic, onderaan.


Dat is geen official preview, maar een trailer lijkt mij? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheSoundOfHardstylez schreef:
Luca77 schreef:
Dikke track zeg! Op zijn fb staat official preview :bomb:


Zie niks hoor :p


Official preview van het feest :P. In ieder geval al duidelijk dat het prima plaat aan het worden is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 19:29 
 
Hardtraxx Elite

Leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 19:53 
 
Hardtraxxer

Oh oh oh wat klinkt dit toch allemaal weer lekker.

Luna & E-Force is toch wel een gouden combinatie, E-Force mag wat mij betreft wel eens wat vaker op main worden geboekt bij de grotere feeskes. Ik zeg QLIMAX ermee met deze 2 mannen BAM!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 08:46 
 
Hardtraxxer

Leuke schijf :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:34 
 
Hardtraxxer

[youtube]http://m.youtube.com/watch?feature=plcp&v=oYKR7B5MZ1s[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 11:26 
 
Hardtraxxer

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ibYdcUZCDM

Vanaf 1:53:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 11:28 
 

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

creativiteit in deze track. vooral de intro, vind climax eigenlijk vrij saai. beetje standaard luna & eforce
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hele dikke track zeg, intro en climax :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 14:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Aaah super jammer dat hij die intro heeft veranderd :cry:
die was het vetst van de hele track
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 14:44 
 
Hardtraxxer

Artiest: Luna & E-Force

Track(s): Masterclass (Bass Academy Anthem 2012)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 18:54 
 
Hardtraxx Elite

Weer zo'n hele dikke drive, vet nummer! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 00:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 00:28 
 
Hardtraxx Veteran

TheSoundOfHardstylez schreef:
Luca77 schreef:
Dikke track zeg! Op zijn fb staat official preview :bomb:

Zie niks hoor :p

Even een langere versie bij de OP geplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 09:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intro doet me aan shade of the night denken.. Chill nummertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem tot nu toe super dik klinken. Hij is wel erg standaard, zelfde kick en screeches als in hun vorige collabs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Ik vind hem tot nu toe super dik klinken. Hij is wel erg standaard, zelfde kick en screeches als in hun vorige collabs!

dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 23:33 
 
Hardtraxx Elite

hardstyle-releases/luna-e-force-masterclass-a2r037-t31022.html
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks