Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Luminite

Track(s): Rap Sage

Sample/video:



Bron: YT

https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/luminite-rap-sage-ep-gbd233-t63739.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 22:54 
 
Hardtraxxer

Die melodie is echt vet. hopen dat die wel in de 2de climax zit anders ga ik janken
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik quote mezelf maar even uit het andere topic:
Svbtwee schreef:
Luminite begint steeds interessanter te worden imo :)

De kicks klinken zo in LQ al heel dik :bomb:. Anti ook lekker ^^. Benieuwd of hij die melo nog door gaat trekken in de 2e climax. Zou op zich wel leuk zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er zit wel een bak drive in die anti daarom. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe stukje HQ sample in de OP.

Je houd denk ik van zulke kicks of je haat zo, bij mij is het het eerste. Stukje in HQ klinkt erg dik imo :thumbsup:. Die kickrolls op het einde zijn wel heel random maar ach xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had zoveel meer in dit nummer gezeten. De kicks hou ik echt totaal niet van waar de melodie daarin tegen juist heel sterk is. Erg jammer dat dit eruit komt.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier zit zo fucking veel potentie in en dat wordt allemaal verneukt door de anti die voor mij totale bagger is.
Kut kicks en de sfeer die in de break super wordt opgebouwd is er helemaal uit in de anti.
Snap ook niet dat je dat zelf niet hoort als producer, is toch zonde om zo’n anti bij zo’n break te doen? Past voor geen meter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hier zit zo fucking veel potentie in en dat wordt allemaal verneukt door de anti die voor mij totale bagger is.
Kut kicks en de sfeer die in de break super wordt opgebouwd is er helemaal uit in de anti.
Snap ook niet dat je dat zelf niet hoort als producer, is toch zonde om zo’n anti bij zo’n break te doen? Past voor geen meter.


Moet toch gewoon rammeh!!!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks