Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 14:09 
 
Hardtraxxer

Artiest: Luminite & Ncrypta

Track(s): Transmission

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 16:24 
 
Hardtraxxer

Ik zal dit soort 'Raw' nooit gaan begrijpen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backstabber schreef:
Ik zal dit soort 'Raw' nooit gaan begrijpen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

Hopen dat deze hype snel weer weggaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backstabber schreef:
Ik zal dit soort 'Raw' nooit gaan begrijpen denk ik


Als je dit soort tracks al maakt, zorg dan dat er op z'n minst drive in zit of dat het iets opzwepends heeft zoals sommige Malice of Rebelion platen nog wel eens hebben. Dat zit hier gewoon niet in. En ik kan 'dit soort raw' best nog wel waarderen. Dit is gewoon forgettable.

Zowel Luminite als Ncrypta hebben echt mega vette tracks gemaakt, maar dit ben ik over een kwartier al weer vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beetje overdreven dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb 'm al 3 keer geluisterd. Omdat je 'm inderdaad zo weer vergeten bent. Was iets met veel screeches en kickrolls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo zonde dat Luminite zijn label maatjes achterna gaat. Ik zet Be The Baddest nog wel eens op, die had in ieder geval iets unieks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 14:20 
 
Hardtraxxer

Thommy schreef:
Zo zonde dat Luminite zijn label maatjes achterna gaat. Ik zet Be The Baddest nog wel eens op, die had in ieder geval iets unieks.


Zelfde geldt voor Ncrypta, laat die maar gewoon platen maken als Exorzism en Monster in plaats van deze meuk. Zo zonde dat Gearbox artiesten hun eigen sound aan de kant schuiven en elkaar aan t na apen zijn met deze ongein...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 21:26 
 
Hardtraxxer

Herrie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2016 01:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denkt dat het live wel errug smerig is, vooral die eerste kick van de climax haha. Vind dit al stukken vetter dan heel dat rebelion malice gedoe.

Verder kan heel gearbox me tegenwoordig wennig boeien
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2016 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahahaha die kicks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2016 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had net zo goed een Rebelion nummer kunnen zijn. Gaat dat hele label nou in precies dezelfde stijl produceren?
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks