werd ook al geschreeuwd bij mash-up 6.0 zag ik gister. is/zijn die kick(s) nou zo bizar hard dat je omver geblazen wordt? als warface hem draait hoor je anders niemand.
toen ik dat geschreeuw voor t eerst mee maakte was het wel leuk, omdat het nieuw was en mensen oprecht verbaasd waren over bijvoorbeeld een lompe kick die erin kwam. tegenwoordig wordt er geschreeuwd bij iedere scheet die malice, rebelion, of welke gearbox artiest dan ook laat.