Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 21:48 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 01:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze was zo dik, ho-lee sheet. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 13:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan er nog niet heel veel uit opmaken maar klinkt zeker niet slecht :)
Die kerel kan trouwens een aardig stukje trommelen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LQ klinkt ie erg fijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 21:27 
 

teveel screeches :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Partij dicht op de DJ Booth zeg. Kunnen gewoon aan die knoppen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Partij dicht op de DJ Booth zeg. Kunnen gewoon aan die knoppen zitten.


Chef schaatskaak hangt ook lekker met zijn flesje water boven de apparatuur te kwijlen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rooler is goed bezig, gaat ook lekker mee met de sfeer! Klinkt dik in LQ. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 23:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intro is echt gruwelijk, met de rest heb ik niet zoveel
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Die Rooler kan lekker drummen ja :worship:

Vet om te zien dat enthousiasme
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 22:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 10:27 
 

had nou die melodie gebruikt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 10:42 
 

jeffrey2107 schreef:
had nou die melodie gebruikt :/

Dan is t niet raw genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Pipa schreef:
Partij dicht op de DJ Booth zeg. Kunnen gewoon aan die knoppen zitten.


Chef schaatskaak hangt ook lekker met zijn flesje water boven de apparatuur te kwijlen


Chef schaatskaak xd maar idd, zeker met zo een heldere blik ook.. manman
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks