Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 20:50 
 
Hardtraxxer

Artiest: Luminite

Track(s): Alien Technology

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind dit een beetje wanne be b front
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
vind dit een beetje wanne be b front


Als je het dan toch vergelijkt met een producer, vind dit eerder wat weghebben van phuture noize
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 12:48 
 
Hardtraxx Newbie

yowan schreef:
vind dit een beetje wanne be b front


Uit nieuwsgierigheid, waarop baseer je dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 13:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij doelt vast op de handbewegingen op 1:02. :')

Ik vind het iig niet op B-Front lijken, best vette track voor zover ik het kan beoordelen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 14:54 
 
Hardtraxx Newbie

Faalhaas schreef:
Hij doelt vast op de handbewegingen op 1:02. :')

Ik vind het iig niet op B-Front lijken, best vette track voor zover ik het kan beoordelen. :)


Ach ja, alhoewel altijd enorm kan genieten van hoe Bob tekeer gaat achter de decks, is het niet mijn doel geweest om zijn, of van wie dan ook, bewegingen na te doen.

OT: Thanks! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan in LQ niet echt goed horen hoe de sounds/kick etc klinkt, maar de combinatie van die lange uithalen en de moves achter de draaitafel deden mij direct aan B-Front denken


En op de een of andere manier moest ik ook hier aan denken (screeches klinken een beetje het zelfde in LQ) Dus daarom zat ik helemaal met B-Front in mijn hoofd ook al zijn de screeches van Coone

Na vaker te luisteren lijkt dit inderdaad een beetje Phuture Noize, een stijltje dat me altijd wel heeft weten te boeien en dit klinkt ook best vet.

Als er een beter filmpje/sample komt, of ik moet hem live horen, zal ik met een definitief oordeel komen. Tracks als Break Ya Ankles en Destructtion vond ik ook ontzettend vet dus mijn interresse is in ieder geval wel gewekt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
de moves achter de draaitafel deden mij direct aan B-Front denken

Dan ben ik ook B-front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het totaal niet op B-front lijken, track zelf klinkt best lache!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
yowan schreef:
de moves achter de draaitafel deden mij direct aan B-Front denken

Dan ben ik ook B-front.


yowan schreef:
de combinatie van die lange uithalen en de moves achter de draaitafel deden mij direct aan B-Front denken (+het verhaal eronder van fearless)


Als jij een soortgelijk nummer hebt gemaakt en je draait op zo'n feest had ik wellicht ook wel de b-front vergelijking gemaakt

Ventrue schreef:
Ik vind het totaal niet op B-front lijken, track zelf klinkt best lache!


Ik ook niet meer, dat was mijn eerste gedachte toen ik het filmpje vlug bekeken had
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks