Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Die melodie komt zo bekend voor maar kan er echt niet op komen, het verschilt maar enige tonen. 
Stardust toch, eerste stukje is echt bijna copy/past, echt zielig ditmrazura wrote:Die melodie komt zo bekend voor maar kan er echt niet op komen, het verschilt maar enige tonen.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Hidden Source wrote:Saai zoals altijd bij hun tracks.
ja haha combinatie van Stardust en Voice of desiremrazura wrote:Arkaine - Voice Of Desire
Rare intro.. Lijkt wel Jump ofzo. &die melodie vind k echt veel weg hebben van E-force- Remote Control
Originaliteit ten topRoellos wrote:ja haha combinatie van Stardust en Voice of desiremrazura wrote:Arkaine - Voice Of Desire
Ik vind het ieder geval een lekkere track 
Je kunt ervan zeggen wat je wilt maar ik vind het een zeer fijn wegluisterplaatje. Deze ga ik zeker aanschaffen 
Hidden Source wrote:Saai zoals altijd bij hun tracks.
-
J
Dit is een ziekte voor me geluidssysteem.
Ik hoor idd een soort van remote control hier in aangevuld met de nodige kermis klanken. T'is echt heel slecht.
Best een leuk nummertje, maar weer zo'n "valse" noot... verschrikkelijk. Wildstylez is echt de enige die dat goed onder de knie heeft.
-
N
Onbegrijpelijk dat jullie dit niks vinden. Dit doet mij dus echt zo ontzettend veel! De melodien zijn vet, ik vind de sounds vet, de opbouw van het nummer te gruwelijk!