Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 13:36 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Linkin Park

Track(s): Burn It Down (A-Lusion Bootleg)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 13:43 
 

Ik vind helemaal leuk

Na Make Up Your Mind is ook dit weer een prima plaat imo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 19:30 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 19:40 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks gaan wel weer erg hoog, maar de melodie vind ik wel vet. Leuk nummertje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind de kick wel lekker in dit nummertje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 21:16 
 
Hardtraxx Newbie

goeie bootleg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is helemaal niets mis met deze plaat, zit qua sounds, opbouw, etcetera allemaal goed in elkaar, maar ik vind hem een beetje braafjes zeg maar. Het springt nergens echt uit. Wel een prima plaat overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ook deze is wel cool.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer sterke plaat. Enig klein minpuntje is dat de eerste break net iets te lang duurt. Intro en climax zijn heel gaaf!
Kicks zijn ook prima te doen, zeker in vergelijking met hedendaagse mainstream kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 00:23 
 
Hardtraxx Addict

Denk dat de kwaliteit van zijn muziek weer terug groeit met zijn haar ofzo, want zijn laatste platen klinken al een stuk beter :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 01:20 
 
Hardtraxx Veteran

Totaal geen fan van deze kicks + pitch, Synth is imo ook niet optimaal.. Maar hij zit op het juiste pad ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, een goede track van A-Lusion.. dat is eventjes geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 23:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke drive in de climax :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 11:58 
 

is t bootleg maand ofso?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 12:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind m wel leuk :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks