Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2020 16:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Legion - Warcry (ROUGHR059)

Label: Rough Recruits
WEB release: 04/03/2020

Tracks:
Legion - Warcry

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2020 11:02 
 
Hardtraxxer

Fijne Plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 16:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Preview toegevoegd! Mag verplaats worden naar releases! :D

Erg benieuwd wat jullie er van vinden! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind 't wel een toffe plaat. Enige kanttekening die ik heb is dat ik persoonlijk misschien wat meer drive in de plaat vet zou vinden. Maar desalniettemin vind ik 'm leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 10:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Vind 't wel een toffe plaat. Enige kanttekening die ik heb is dat ik persoonlijk misschien wat meer drive in de plaat vet zou vinden. Maar desalniettemin vind ik 'm leuk.


Dankjewel man!
Ben het wel eens met je. Al moet ik wel zeggen dat deze track niet gebouwd is voor drive.
Het is meer een track die zeg maar een verhaal verteld. De volgende track die uit komt is er wel een eentje die veel drive bevat. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 18:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 16:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vandaag uitgekomen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Vind 't wel een toffe plaat. Enige kanttekening die ik heb is dat ik persoonlijk misschien wat meer drive in de plaat vet zou vinden. Maar desalniettemin vind ik 'm leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 01:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Legion schreef:
Spalken schreef:
Vind 't wel een toffe plaat. Enige kanttekening die ik heb is dat ik persoonlijk misschien wat meer drive in de plaat vet zou vinden. Maar desalniettemin vind ik 'm leuk.


Dankjewel man!
Ben het wel eens met je. Al moet ik wel zeggen dat deze track niet gebouwd is voor drive.
Het is meer een track die zeg maar een verhaal verteld. De volgende track die uit komt is er wel een eentje die veel drive bevat. ^^


Ik ben benieuwd. Qua sound design en zo steekt het prima in elkaar, dus ik verwacht wel wat moois bij je volgende plaat :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle