Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 10:06 
 

Niks vernieuwend. Opbouw is op zich nog wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laatste stuk klink wel lekker, maar zo onorigineel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geforceerde Raw.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks