Klinkt niet verkeerd, net als de intro beetje gaat vervelen komt JDX met wat anders.
Best een lekker plaatje, vind dat ze de sfeer ook wel goed weten te capturen, maar ik zou het zelf niet voor de fun luisteren thuis.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Vind dit best wel lekker klinken, maar het kan nu aan mijn oordopjes liggen maar ik vind de kick vanaf 2.11 wel raar klinken
klinkt wel lkkr , maar hoop gwn dat het niet zo een gostosa geval word XS
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Vind die kick juist wel lekker, zit veel meer distortion op om het wat ruiger te maken. Goede tok, stevige tail, mooie sub. Vind het wel fijn op zich.
-
AHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2011
- last seen Nov 2011
kick vind ik ook niet klinken.
de punch staat iet te zacht en hij is niet zo vol
kan wel beter, iig voor JDX
de punch staat iet te zacht en hij is niet zo vol
kan wel beter, iig voor JDX
Lekker nummer! Vond Lady Faith's track met Axion 'Listen to My Shit' ook al gaaf en dit nummer is ook gaaf.
Lady Faith heeft potentie wat mij betreft als ze dit echt zelf geproduceerd heeft (hulp van JDX is prima, als ze zelf ook maar iets kan).
Lady Faith heeft potentie wat mij betreft als ze dit echt zelf geproduceerd heeft (hulp van JDX is prima, als ze zelf ook maar iets kan).
Meph0 wrote:Lekker nummer! Vond Lady Faith's track met Axion 'Listen to My Shit' ook al gaaf en dit nummer is ook gaaf.
Je ziet haar even achter de pc zitten, dus misschien heeft ze wel wat snares gemaakt
Als ik naar de clip kijk doet het me denken aan Headhunterz en Gostosa
Maar wel een aardig nummertje, zit allemaal goed in elkaar alleen klinkt wel een beetje standaard
Maar wel een aardig nummertje, zit allemaal goed in elkaar alleen klinkt wel een beetje standaard
Vind het helemaal niet slecht klinken! 
2:12 tot 2:50 ofzo is toch geen kick? Wtf is dat voor natte scheet? 
Verder klinkt het best wel goed
Verder klinkt het best wel goed
kvind het leuk klinken maar daar blijft het ook bij 
-
IHardtraxxer
- 70 posts member since 2010
- last seen Feb 2014
Ik vind hier dan weer helemaal niks aan.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Saaie intro, plaat bouwt ook niet op naar mijn mening! Nee, niet goed