Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Kronos

Track(s): Breathe Of Fire

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waardeloze kicks helaas weer... Rest vd track ook niet bepaald sterk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker Engels weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze kicks zijn wel héééééél slecht :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 07:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Deze kicks zijn wel héééééél slecht :')

Deze kicks vind jij slecht. Er zijn blijkbaar mensen die deze kicks te gek vinden.

Over de track: ook ik vind de kicks waardeloos. Om over de rest nog maar niet te spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het nummer toch heel veel op KS lijken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Deze kicks zijn wel héééééél slecht :')

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 14:24 
 
Hardtraxxer

Dit hele nummer pfff :thumbdown: Kicks om te janken, melodie direct vergeten, standaard synths en screeches en iets wat klinkt naar een vrij slechte afmix maar dat kan ook aan youtube liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 14:29 
 
Hardtraxx Addict

echt een afschuwelijk nummer.. dat hele Unite Records is tot op heden een grote flop haha -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even mijn opsomming van wat ik slecht vind aan deze track:

Grammaticale fout in de titel, zelfde vocals als Chris One - Sin City, een slow-down intro, matige kick, die extréém lelijk is als ie de hoogte in gaat, saaie melodie, slechte lead en afmix ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is dit Kronos als in Jajox Kronos?? is toch niet voor te stellen dat deze man heeft mee geholpen aan Satana... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 18:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En dit staat op Loudness :lol: Wat een ontiegelijke kutkicks :sick:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks