Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Kold Konexion

Track(s): Sukey

Sample/video:


Bron: https://www.facebook.com/KOLDKONEXIONDJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind hem echt heel erg lekker :thumbsup:

vorige release deed me vrij weinig, maar dit is echt een heel lekker stijltje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmmmmm ik denk toch dat ik hem wat vaker moet gaan luisteren, want op het moment doet het mij niet echt veel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 21:36 
 

:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel apart. Heeft wel wat. ^^
Maar hoe de fuck spreek je die titel uit eigenlijk? :P Wil m trouwens ook wel ff keer op vol volume luisteren. En dat gaat op dit tijdstip niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 23:16 
 
Hardtraxx Elite

Gaaf! Dikke bak drive en klinkt lekker origineel.
Deze plaat is net zo geslaagd als Silent Secrets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie op volger van Silent Secrets :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 10:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog maar keertje geluisterd, maar nu met wat beter geluid haha :thumbsup: Wel echt vette sounds moet ik zegge :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 12:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Apart maar wel lekker. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Heel apart. Heeft wel wat. ^^
Maar hoe de fuck spreek je die titel uit eigenlijk? :P Wil m trouwens ook wel ff keer op vol volume luisteren. En dat gaat op dit tijdstip niet echt.


Soekeej
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dat een Japans gerecht? Of waar komt die naam vandaan? :P

Edit:
Is een handtas. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 15:02 
 
Hardtraxx Newbie

Het heeft wel wat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Is een handtas. :lol:


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 12:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zijn tracks hebben altijd iets aparts, en dat kan ik alleen maar waarderen. Maar deze mist iets ofzo, kan m'n interesse nu nog niet heel erg vasthouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laatste gedeelte :drool:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks