Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 23:12 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Kodex ft Steklo

Track(s): I'm Alive

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 12:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Klinkt meer als Atmozfears.

Niet verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het toch te standaard klinken en saai. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 17:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik vind het zwaar onder kodex zijn niveau klinken. het lijkt eerder alsof dit gemaakt is door Star Driver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom maakt die gast in hemelsnaam geen harde shit meer? Euphorische nummers van hem klinken nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Waarom maakt die gast in hemelsnaam geen harde shit meer? Euphorische nummers van hem klinken nergens naar.


Gaat niet meer gebeuren, op dat nieuwe label is Rancor voor het harde spul en Kodex en Star Driver maken euforische nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 15:59 
 

Dakpan schreef:
Nando schreef:
Waarom maakt die gast in hemelsnaam geen harde shit meer? Euphorische nummers van hem klinken nergens naar.


Gaat niet meer gebeuren, op dat nieuwe label is Rancor voor het harde spul en Kodex en Star Driver maken euforische nummers.


Gelukkig maar. Die harde shit klonk nergens naar van Kodex.
Na Weekend is dit toch wel een van de betere tracks. Lekker sfeertje ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 21:07 
 
Hardtraxx Addict

Intro klinkt erg vet, lekker Atmozfears achtig. :)
Vocals zijn niet verkeerd, climax is maar saai imo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 20:03 
 
Hardtraxx Elite

Release is bekend!

hardstyle-releases/kodex-star-driver-and-rancor-the-first-impact-ep-d3001-t31607.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:

Dan gaat deze dicht.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks