Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
T
Deze is echt leip! Nu 3 keer live gehoord 
Waar allemaal dan? Dacht dat alleen Crypsis 'm had gedraaid.wesskeej wrote:Deze is echt leip! Nu 3 keer live gehoord
Zo zo, 1 van de eerste platen van Chain Reaction die zo op 't eerste gehoor erg dik zijn
Ben benieuwd hoe deze live klinkt, gister gemist!
-
T
Op the qontinent en decibel als ik het goed heb. Zowieso op decibel.. Qontinent weet ik niet helemaal zekerMaximize wrote:Waar allemaal dan? Dacht dat alleen Crypsis 'm had gedraaid.wesskeej wrote:Deze is echt leip! Nu 3 keer live gehoord
Hij is op Q-Base pas voor het eerst gedraaid.
-
T
Ooh dan zal ik er wel langs zitten in de war met een andere track ofzoMaximize wrote:Hij is op Q-Base pas voor het eerst gedraaid.
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Ik ben echt verliefd op die kicks!!
Ben echt weg van deze track,
Ben echt weg van deze track,
-
D
klinkt lekker, maar toch ff wachten op HQ preview 
Sooooooooooooow!
heb deze moeten missen, die zou wel heel vet geklonken hebben daar op de main. zelfs in deze kwaliteit is ie al dik. orig is vet, maar deze vele malen vetter nog
heb deze moeten missen, die zou wel heel vet geklonken hebben daar op de main. zelfs in deze kwaliteit is ie al dik. orig is vet, maar deze vele malen vetter nog
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
jaaa wat ging dit hard zeg, wat een heerlijke plaat 
De 1e climax toont aan dat er geen pitchkicks nodig zijn, waarom dan alsnog pitchkicks in de 2e climax. 
Melodie en synth zijn verslavend
zo deze is echt lekker
...benieuwd naar de HQ 
Sooo, dit klinkt echt dik
Benieuwd naar goede kwaliteit.
Kan me deze nog wel vaag herinneren. Hele vette intro, climax iets minder. Maar best een dikke track! 
deze klinkt erg lekker hoor moet ik zeggen
...Chain Reaction wordt langzamer hand intressanter dan Crypsis.
-
GHardtraxxer
- last seen Apr 2012
Die pitchkicks plaatst ie erin, omdat de tonen ook omhoog en omlaag gaan.Lyst wrote:De 1e climax toont aan dat er geen pitchkicks nodig zijn, waarom dan alsnog pitchkicks in de 2e climax.
Dat doen ze ook in de 1e climax en daar klinkt het gewoon harmonieus. Ik vind dat wel bij zo'n onzin, dat bij zowat elke nootverandering in de climax er aan de toonhoogte van de kicks gesleuteld moet worden.
-
DHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
vond dat die pitchkicks wel een leuk effect hebben op die melodie
flink op los gegaan met men moeder
dacht op het begin nog even van zou dit die collab met b-front zijn maar is dus neit zo
flink op los gegaan met men moeder
dacht op het begin nog even van zou dit die collab met b-front zijn maar is dus neit zo
Klinkt heel vet
Erg benieuwd naar deze
Erg benieuwd naar deze
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Lekkah lekkah! 
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2012
Klinkt wel aardig, en ben het eens met Lyst die pitchkicks horen in deze track niet thuis!
Voorderest, leuke track!
Voorderest, leuke track!
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Vind het een vette plaat, maar er mist in mij ogen een lekkere drive.
Die zit er namelijk totaal niet in (helaas). Beetje een plaat waarvan je in kakt,
ondanks dat hij super dik is!
Die zit er namelijk totaal niet in (helaas). Beetje een plaat waarvan je in kakt,
ondanks dat hij super dik is!
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
hier ben ik het dus HELEMAAL NIET mee eens. zit juist een heerlijke drive in!Nikkel wrote:Vind het een vette plaat, maar er mist in mij ogen een lekkere drive.
Die zit er namelijk totaal niet in (helaas).