Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Citaat:
En of hij contact heeft met Kaskade zelf of met het Label, je mag toch niet zomaar alles remixen wat je leuk vind :lol:


toch wordt dat wel gedaan, en ook gecoverd zonder dat de originele artiest het vaak niet eens weet. Misschien in het geval van hhz niet omdat hij toch wel erg bekend is. maar in het verleden zijn er wel veel covers/remixes gemaakt waar de originele artiest niks vanaf wist. Laatst nog TNT die een nummer van knife party in een ander jasje hadden gestoken waar knife party niks vanaf wist.

Om maar weer eens het hele scooter geneuk op te noemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:31 
 
Hardtraxx Addict

Dacht hij met de remix waar hij het over had in HWS zijn Back 2 Basics remix bedoelde? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:56 
 
Hardtraxxer

Klinkt als wildstylez toch ?
Hoor weinig headhunterz..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 19:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus mensen, lul nou niet zo dom, het is van Headhunterz.

Hou op met doen alsof je artiesten kunt herkennen aan hun sounds, want klaarblijkelijk kun je dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 19:27 
 
Hardtraxx Elite

emmerick schreef:
Citaat:
En of hij contact heeft met Kaskade zelf of met het Label, je mag toch niet zomaar alles remixen wat je leuk vind :lol:


toch wordt dat wel gedaan, en ook gecoverd zonder dat de originele artiest het vaak niet eens weet. Misschien in het geval van hhz niet omdat hij toch wel erg bekend is. maar in het verleden zijn er wel veel covers/remixes gemaakt waar de originele artiest niks vanaf wist. Laatst nog TNT die een nummer van knife party in een ander jasje hadden gestoken waar knife party niks vanaf wist.


Free release is anders, dat mag gewoon :)
Maar idd, sampler mogen ook niet gebruikt worden. Ik hoorde een stukje 80's muziek in de nieuwe track van Geck-O & Wavoliner - Dat Tape en dat mag volgens mij ook al niet :P Maar dat heeft toch niemand door haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
ja en toen zei die ook dat het een remix was van een ''big artist'' en dat de remix door de artiest net geaproved was. Lijkt me niet dat hhz contact heeft met kaskade? Dus dat zou over een andere remix gaan lijkt me.

Waaaat? :')

Headhunterz is 35 in de DJ Top 100. Kaskade 30. En jij denkt dat het management van die twee niet met elkaar in contact kunnen komen? Wanneer dan wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
emmerick schreef:
ja en toen zei die ook dat het een remix was van een ''big artist'' en dat de remix door de artiest net geaproved was. Lijkt me niet dat hhz contact heeft met kaskade? Dus dat zou over een andere remix gaan lijkt me.

Waaaat? :')

Headhunterz is 17 in de DJ Top 100. Kaskade 30. En jij denkt dat het management van die twee niet met elkaar in contact kunnen komen? Wanneer dan wel?


lekker plaat is van hhz was 2e plaat die hij draaide , lekker gevoel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

CosmicDestination schreef:
Dacht hij met de remix waar hij het over had in HWS zijn Back 2 Basics remix bedoelde? :P


Dacht dit ook idd, maar kan ook meer doen, laten we hopen ook B2B :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
CosmicDestination schreef:
Dacht hij met de remix waar hij het over had in HWS zijn Back 2 Basics remix bedoelde? :P


Dacht dit ook idd, maar kan ook meer doen, laten we hopen ook B2B :worship:

jup heady, heeft 2 GROTE remixen klaar b2b en deze en dan nog defqon anthem dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
Meph0 schreef:
emmerick schreef:
ja en toen zei die ook dat het een remix was van een ''big artist'' en dat de remix door de artiest net geaproved was. Lijkt me niet dat hhz contact heeft met kaskade? Dus dat zou over een andere remix gaan lijkt me.

Waaaat? :')

Headhunterz is 17 in de DJ Top 100. Kaskade 30. En jij denkt dat het management van die twee niet met elkaar in contact kunnen komen? Wanneer dan wel?


lekker plaat is van hhz was 2e plaat die hij draaide , lekker gevoel :cool:

Oh ja, zat er een jaartje naast. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 22:46 
 
Hardtraxx Elite


niet heel veel beter maartoch
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 22:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:

niet heel veel beter maartoch

Zeg maar gerust 10x slechter. Voegt niet veel toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zirkumflex schreef:
douwe141 schreef:
nou ik denk dat headhunterz meer connectie's heeft dan jij denkt ;)
zou mij in ieder geval niks verbazen als die hem wel kent

Voeg nou eens wat toe man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iets betere kwaliteit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
En of hij contact heeft met Kaskade zelf of met het Label, je mag toch niet zomaar alles remixen wat je leuk vind :lol:


Abductors en dj d mind remixen toch ook elke klasieker dood of maken er een kansloze bootleg van. Die heeft echt geen permissie van de originele eigenaars hoor want die zou hij nooit krijgen als ze eventjes een kijkje nemen op zn youtube pagina.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 00:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb deze plaat op Reverze zelf gehoord en het is zuiver een HHZ track. De kicks en sounds zijn typisch headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 08:17 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Iets betere kwaliteit :)


Heb er erin gezet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm vind het ook veel trekjes van frontliner weghebben, maar leuk als dit een hhz plaat is, veel gevoel erin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad ook erg veel Frontliner tintjes. Maar goed frontliner had eigenlijk noisecontrollers al beetje nagebouwd met die hoge toontjes die in setjes van 3 naar je toe werden gesmeten (ben ff de muzikale term kwijt), dus 't zou me ook niets verbazen als een andere artiest ook vrolijk mee gaat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Iets betere kwaliteit :)

Nu ik 'm in betere kwaliteit hoor, hoor ik toch echt nog duidelijker de HHZ sounds. Ook idd een klein tikkeltje Frontliner, maar denk toch echt dat het van HHZ is. Ben ook nog meer overtuigd van de heerlijkheid van deze track! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Jezus mensen, lul nou niet zo dom, het is van Headhunterz.

Hou op met doen alsof je artiesten kunt herkennen aan hun sounds, want klaarblijkelijk kun je dat niet.


Wat zijn dan je argumenten? Want je zegt eerst dat je niet kan vergelijken met sounds en daarna link je het direct aan een artiest.

We merken het over een paar dagen wel met HWS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Wat zijn dan je argumenten? Want je zegt eerst dat je niet kan vergelijken met sounds en daarna link je het direct aan een artiest.

We merken het over een paar dagen wel met HWS.

Ik ben het gewoon zat dat er 30 posts in een topic staan met "dit zou van die of die kunnen zijn, want..." en meestal klopt er van 90% geen hout, omdat niet iedereen gelijk kan hebben. Nutteloze discussie in plaats van dat men het over de track heeft.

Daarnaast ben ik zelf de bron, maar ik vind mezelf dit keer best betrouwbaar:

Meph0 schreef:
Is van Headhunterz. Na zijn dragon roar tutorial had hij even niet opgelet en een stream aan laten staan, waarbij hij dit nummer aan Bas liet horen en om zijn mening vroeg.

Ik vind het in ieder geval een lekker nummer. Ken het origineel niet zo goed, alleen de lyrics kwamen me bekend voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Jurheinen schreef:
En of hij contact heeft met Kaskade zelf of met het Label, je mag toch niet zomaar alles remixen wat je leuk vind :lol:


Abductors en dj d mind remixen toch ook elke klasieker dood of maken er een kansloze bootleg van. Die heeft echt geen permissie van de originele eigenaars hoor want die zou hij nooit krijgen als ze eventjes een kijkje nemen op zn youtube pagina.


Je mag gewoon alles remixen wat je zelf wilt :P Releasen is wat anders.

Verder over de track, klinkt wel leuk. Hoor alleen zelf wel wat Frontliner elementen terug in de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

OP aangepast :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Luisterend naar de LQ-versie leek het me al een gruwelijke track en de HQ-versie bevestigd dat nog even. Heerlijke plaat! :woot:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks