Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DaBerry schreef:
Daveytl schreef:
Haha tuurlijk mag je dat zeggen. Of je nou newbie bent of elite.

Maar de remix beter vinden dan het 'origineel' vind ik wel vrij opmerkelijk ja :P


Ghehe. Headhunterz is sowieso een baas vindt ik. Ik ben ook wel beetje mainstream denk ik, maar goed die superbass edit vind ik niet geweldig ofzo, smaken verschillen zoals ik al zei ;)

>.< >.< >.< >.< >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Her Voice (Superbass Mix) is voor vele hier #1 track evâh ;)

Doe mij de dub mix maar! :)

Anyway, dit is een heerlijke track, maar lang niet het beste wat ik van HHZ heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil deze eens live ervaren. Zit in ieder geval wel weer erg strak in elkaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 20:50 
 
Hardtraxx Addict

Zit inderdaad mooi in elkaar gestoken, maar het is mijn smaak zeker niet. Ook weer hoor ik een *kuch*aftreksel*kuch* synth die ik al vaker heb gehoord de laatste tijd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het eerst verschrikkelijk nummer, die mid intro nu nog.

Maar die climax na een paar keer wel erg lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 15:14 
 
Hardtraxx Addict

Not my cup Of

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze is op youtube al vaker bekeken dat het origineel....
Heeft Willem goed gedaan dan :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 21:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

knotsjebilly schreef:
Deze is op youtube al vaker bekeken dat het origineel....
Heeft Willem goed gedaan dan :corn:


Lang leve de dagjesmens :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor nu de versie uit Hard With Style.

Ik vind de sfeer en euforie in deze plaat echt heel netjes neergezet. Track vind ik een mooie bak energie meegeven aan het geheel. Het enige wat ik wel moet zeggen is dat ik de tweede break de snelheid uit de track vind halen. Eerst die eerste lange break met vocals en dan na +/-25 seconden climax nog een keer zo'n lange break vind ik eigenlijk iets te veel.

Toch overall respect wel een vette plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na een aantal keer luisteren moet ik toch zeggen dat deze plaat wel echt briljant in elkaar steekt!
Break met de vocals is zeer sterk met die lage vocals eronder, melodie is goed.
Opbouw naar de 2e climax duurt me nét iets te lang, de leadsynth hier is wel heel dik :)
Lekkere plaat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Het enige wat ik wel moet zeggen is dat ik de tweede break de snelheid uit de track vind halen. Eerst die eerste lange break met vocals en dan na +/-25 seconden climax nog een keer zo'n lange break vind ik eigenlijk iets te veel.

Toch overall respect wel een vette plaat!


Ach dat zijn lekkere spacemomentjes. Handjes in de lucht! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo random echt dit doet me helemaal niks. Maar wel gaaf dat hij weer eens wat nieuws probeert dat kan ik dan wel weer waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 02:27 
 
Hardtraxxer

Ik vind hem weer heerlijk :). Breaks storen helemaal niet en zijn net erg catchy, melodie in climax is perfect, intro vind ik wat minder.

Niet z'n beste maar wederom goed werk van Willem :). Was ook erg fijn live op Reverze! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 10:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lang geleden dat ik verliefd ben geworden op een break. Kippenvel :love: De rest moet denk ik nog een beetje op me groeien, want t is geen verkeerd nummertje en heeft denk ik echt de potentie om een heerlijke zomerhit te worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:18 
 
Hardtraxx Newbie

Gewoon een lekkere remix, punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Wat een verschrikkelijk irritant nummer! De vocal-break is echter geweldig. De rest doet gewoon pijn aan m'n oren.


Hier ongeveer mee eens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 02:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem steeds lekkerder worden :$
Maar vind hem eigenlijk helemaal niet als een hardstyle track aanvoelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het intro vind ik echt te chaotisch en dus helemaal niks. De break in dit nummer vind ik heerlijk (wat niet vaak voorkomt) en word goed gebruikt voor de sfeer van het gehele nummer. De 1e en 2e climax vind ik beide echt heerlijk. Echt een heerlijke remix van Headhunterz (ook al ken ik het origineel niet), alleen valt het intro niet echt bij mij in de smaak. Deze wil ik echter wel doorstaan dankzij de rest, die wel top is als je het mij vraagt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel aardig nummertje :) Niet fantastisch, maar wel leuk om af en toe eens tussendoor te horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind m wel fijn. Luistert lekker weg. Zie mezelf er wel op los gaan op een zonovergoten festivalletje (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

DaBerry schreef:
Daveytl schreef:
Haha tuurlijk mag je dat zeggen. Of je nou newbie bent of elite.

Maar de remix beter vinden dan het 'origineel' vind ik wel vrij opmerkelijk ja :P


Ghehe. Headhunterz is sowieso een baas vindt ik. Ik ben ook wel beetje mainstream denk ik, maar goed die superbass edit vind ik niet geweldig ofzo, smaken verschillen zoals ik al zei ;)


Ah, toe nou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

hoe leuk die ook is, ik zie hem snel overdraaid worden(hopelijk niet), al veel video's(aftermovies, trailers) met dit nummer erin
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:34 
 
Hardtraxxer

Spobbertiet schreef:
hoe leuk die ook is, ik zie hem snel overdraaid worden(hopelijk niet), al veel video's(aftermovies, trailers) met dit nummer erin


Yup vrees ik ook. Keigoed dit nummer, maar zal wel zo'n Lose My Mind-achtige reputatie krijgen ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
hoe leuk die ook is, ik zie hem snel overdraaid worden(hopelijk niet), al veel video's(aftermovies, trailers) met dit nummer erin


En al 2 keer radio 538, oei oei oei :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:10 
 

Ik moet eerlijk bekennen dat ik tijdens Rebirth wel een hart maakte van mijn vingers, net als bij de spaceman remix vind ik dat ook hier Willem goed zijn best heeft gedaan, en dat het eindresultaat er mag wezen. Ben ik een uitzondering hier als ik zeg dat ik de vocals in dit nummer gewoon heerlijk vind? :innocent:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks