De midintro doet me niet zoveel, vocals die veel te snel worden afgespeeld en de kicks klinken ook niet fijn in het gehoor.. Gelukkig worden de vocals dan wel vertraagd in de break. Een wat saaie melodie die toch goed gecompenseerd wordt door de opbouw naar de climax. Anti climax wel te verstaan, want dat is dan weer zo'n 13/12 stuk die je tegenwoordig al tig keer gehoord hebt.