Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 00:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: Jurgen Vries

Track(s): The Theme (Noisecontrollers Remix)

Sample/video:
[zippy]http://www12.zippyshare.com/v/13944336/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 00:02 
 

Leuk, maar na de Juized remix al eerder dit jaar een beetje overbodig.
Goed gejat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 00:23 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 00:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

lekker trackie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 00:52 
 
Hardtraxx Addict

Festuca schreef:
lekker trackie

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Leuk, maar na de Juized remix al eerder dit jaar een beetje overbodig.
Goed gejat :thumbup:

Noisecontrollers die van Juized jatten? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Krijg hier een beetje een Gimme Love gevoel van.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 12:54 
 

Maximum schreef:
Jro_ schreef:
Leuk, maar na de Juized remix al eerder dit jaar een beetje overbodig.
Goed gejat :thumbup:

Noisecontrollers die van Juized jatten? :lol:


:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Maximum schreef:
Jro_ schreef:
Leuk, maar na de Juized remix al eerder dit jaar een beetje overbodig.
Goed gejat :thumbup:

Noisecontrollers die van Juized jatten? :lol:


:/

Het enige wat overeenkomt is dat Noisecontrollers in hetzelfde jaar van de zelfde plaat een Remix/Bootleg gemaakt hebben. Ze zouden wellicht door Juized op dit idee kunnen zijn gekomen (Dit denk ik zelf ook wel hoor), maar om het nou jatten te noemen nee. :thumbup: Dan denk ik meer aan het van kicks of het stelen van leads etc. en dat hebben Noisecontrollers niet nodig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 13:10 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bas mag wel eens iets anders gaan proberen te maken dan dit. Beetje te veel nu. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke remix hoor, origineel mooi in z'n waarde gelaten maar wel dat typische NC-jasje. Ja, deze kan er wel mee door :thumbsup: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 20:43 
 

Maximum schreef:
Jro_ schreef:
Maximum schreef:
Noisecontrollers die van Juized jatten? :lol:


:/

Het enige wat overeenkomt is dat Noisecontrollers in hetzelfde jaar van de zelfde plaat een Remix/Bootleg gemaakt hebben. Ze zouden wellicht door Juized op dit idee kunnen zijn gekomen (Dit denk ik zelf ook wel hoor), maar om het nou jatten te noemen nee. :thumbup: Dan denk ik meer aan het van kicks of het stelen van leads etc. en dat hebben Noisecontrollers niet nodig. :P


:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Maximum schreef:
Jro_ schreef:
:/

Het enige wat overeenkomt is dat Noisecontrollers in hetzelfde jaar van de zelfde plaat een Remix/Bootleg gemaakt hebben. Ze zouden wellicht door Juized op dit idee kunnen zijn gekomen (Dit denk ik zelf ook wel hoor), maar om het nou jatten te noemen nee. :thumbup: Dan denk ik meer aan het van kicks of het stelen van leads etc. en dat hebben Noisecontrollers niet nodig. :P


:/


Heb je ook nog andere knopjes op je toetsenbord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

heel fijn weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crash schreef:
Jro_ schreef:
:/


Heb je ook nog andere knopjes op je toetsenbord?

Ja inderdaad. Dan onderbouw ik mijn mening en dan ga je zo kinderachtig doen. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

Geef mij Feel So Good maar. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 14:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:drool: geniale melodie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 14:32 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk stukje muziek dit :loving: nu al kippenvel wanneer die geniale melodie erin komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 14:40 
 

Qlown schreef:
Geef mij Feel So Good maar. :thumbup:


Dit, zal alleen nog maandjes duren helaas gezien de releasesnelheid. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 15:17 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt best lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 15:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een brok energie weer, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Jro_ schreef:
Maximum schreef:
Noisecontrollers die van Juized jatten? :lol:


:/

Het enige wat overeenkomt is dat Noisecontrollers in hetzelfde jaar van de zelfde plaat een Remix/Bootleg gemaakt hebben. Ze zouden wellicht door Juized op dit idee kunnen zijn gekomen (Dit denk ik zelf ook wel hoor), maar om het nou jatten te noemen nee. :thumbup: Dan denk ik meer aan het van kicks of het stelen van leads etc. en dat hebben Noisecontrollers niet nodig. :P

Denk je? Ik denk dat ze die van Juized nooit gehoord hebben en zelf op 't idee gekomen zijn.

De top dj's in de hardstyle zijn toch te lui om andermans producties te checken. Tenzij het in hun eigen promobox zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:00 
 
Hardtraxxer

at Qlimax 2012 :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:06 
 
Hardtraxx Newbie

kippenvel :yay:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks