Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Hoezo korte preview, kan hier nog niet over oordelen wacht wel op een langere sample 
-
N
Filmpje duurt een paar miliseconde te lang
Je hoort m nog!
Maar dikke melo! Ben altijd wel fan van de sfeer die juized neerzet in zn tracks.
Maar dikke melo! Ben altijd wel fan van de sfeer die juized neerzet in zn tracks.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
beloofd weer wat hoor:)
Melodie doet me denken aan Window Of Time van the Prophet. Toch steekt het weer goed in elkaar, ben benieuwd naar HQ.
Dat was 'm ja. Vind hem wel uplifting.Faalhaas wrote:Melodie doet me denken aan Window Of Time van the Prophet.
Alleen is deze melodie sterker uitgewerkt. Waar The Prophet in het tweede deel de mist in gaat met de melodie blijft deze wel logisch en volgbaar. Netjes, want de start is inderdaad vergelijkbaar en van goede kwaliteit.Faalhaas wrote:Melodie doet me denken aan Window Of Time van the Prophet.
Erg benieuwd!
Ik ben het met je eens dat The Prophet de mist in gaat met het tweede gedeelte van die melodie, dat stoorde me toen ook al. Alleen heb ik hier eigenlijk nog steeds een beetje hetzelfde gevoel, het begin van beide melodieën is erg sterk, alleen het tweede deel weet me ook hier niet echt te pakken.Khadber wrote:Alleen is deze melodie sterker uitgewerkt. Waar The Prophet in het tweede deel de mist in gaat met de melodie blijft deze wel logisch en volgbaar. Netjes, want de start is inderdaad vergelijkbaar en van goede kwaliteit.Faalhaas wrote:Melodie doet me denken aan Window Of Time van the Prophet.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Wow zelfs de hemel is zo onveilig dat dingen in een kluis moeten?
Ben benieuwd naar HQ
Ben benieuwd naar HQ
Hele vette track! Melodie in de tweede climax is echt geweldig 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Klinkt erg strak. 2e climax doet 't hem inderdaad.
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Last edited by Fusionmania on 07 May 2012 14:35, edited 1 time in total.
Zeker een vet nummer! Emergence was vet, maar had 't nog niet helemaal, die was gewoon goed.
Deze track vind ik alweer stukken beter, leuke track zo voor de zomer! Niet TE cheesy en niet TE soft, gewoon lekker lekker, lekkere melodie en die kick vind ik eigenlijk ook wel ok. Kick kan nog beter, maar dat komt vast wel
Deze track vind ik alweer stukken beter, leuke track zo voor de zomer! Niet TE cheesy en niet TE soft, gewoon lekker lekker, lekkere melodie en die kick vind ik eigenlijk ook wel ok. Kick kan nog beter, maar dat komt vast wel
erg lekker plaatje weer, intro is lekker en melo die is heerlijk zomers, kicks zijn stevig waardoor het door een soort van rauw randje krijgt.
sterke plaat weer
sterke plaat weer
Wanneer wordt deze meesterplaat gereleased?