Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Joy Kitikonti

Track(s): Joyenergizer (S Dee 2013 Edit)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo dan, verrassend lekkere mid-intro :drool: Die tweede mid-intro (of climax, wat het ook mag zijn) is ook niet verkeerd, tenminste geen 13/12 meuk :)

Edit: Wel een beetje jammer van die Melbourne fag in het filmpje
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 16:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bass Modulators - NRGzer
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Bass Modulators - NRGzer

??
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Bass Modulators - NRGzer

Nee

Citaat:
Joy Kitikonti - Joyenergizer
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee wie de eerste was van de 2, maar ze lijken veel op elkaar ja. En heb het Over BM (2002 edit) of S-Dee. Weet ook wel dat Joyenergizer eerder was dan NRGizer.

En iedereen is hier lyrisch over, maar dit is gewoon een kick edit, meer niet. Vind het een verkrachting met die lelijke kick. Reversed gaat dan wel.

Elexz schreef:
Die tweede mid-intro (of climax, wat het ook mag zijn) is ook niet verkeerd, tenminste geen 13/12 meuk :)

Duidelijk dat je origineel niet kent dus -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt goed.
Elexz schreef:
Edit: Wel een beetje jammer van die Melbourne fag in het filmpje

Het is maar waar je je aan ergert.. Het gaat tenslotte om de muziek, toch?

Citaat:
En iedereen is hier lyrisch over, maar dit is gewoon een kick edit, meer niet. Vind het een verkrachting met die lelijke kick. Reversed gaat dan wel.

Vandaar ook Edit in de titel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 17:26 
 
Hardtraxxer

Unknown Analoq - Shall My Energizer (Brennan Heart DJ Tool) blijft toch de dikste edit van dit nummer. Alhoewel niets boven het origineel gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 17:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Broken Balance schreef:
Bass Modulators - NRGzer

??


Zonbeetje hetzelfde.

Mr Lellebel schreef:
Broken Balance schreef:
Bass Modulators - NRGzer

Nee

Citaat:
Joy Kitikonti - Joyenergizer


Ander genre.
Of als je het als een grap bedoelde
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Citaat:
En iedereen is hier lyrisch over, maar dit is gewoon een kick edit, meer niet. Vind het een verkrachting met die lelijke kick. Reversed gaat dan wel.

Vandaar ook Edit in de titel ;)

I know, vandaar mijn reactie dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

-topic opgeschoond-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 18:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Vind de kicks in de climax best lekker anders :D leuke edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De reversed had iets voller gemogen, en ik had 'm ook graag in de climax gezien dan.
En die ride in de break is ook irritant, iets te hard, verder wel een leuk idee.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks