Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 15:02 
 

Artiest: Josh & Wesz

Track(s): TBA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt als leuke pitchkicks. Ben benieuwd naar HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

intro klinkt weer lekker, vette style hebben ze :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klinkt prima, kan J&W-tracks altijd wel waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow die kick klinkt echt dik in lq. Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kijk van deze kicks word ik vrolijk, de climax is ook wel lekker.

al met al release m want ik wil m hebben !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[zippy]http://www20.zippyshare.com/v/61357083/file.html[/zippy]

@ 50:25.

Lekker simpel en effectief trackie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

Jup, dit is een prima nummertje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

weten we al hoe de track heet ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 18:10 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk paatje! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

altijd van die stevige kicks, stellt mee nooit teleur bij deze 2 heren. deze klinkt ook weer lekker, ben benieuwt naar de hq
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 16:11 
 
Hardtraxx Newbie

zoals hierboven gezegd word: ik ben ook fan van de J&W kicks!! :woot: de laatste release deed het erg goed in mijn ogen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoals ik nu hoor, is dit echt een dikke track imo.
Heerlijke sfeer zit erin. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke sfeer weer in deze J&W plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BUMP!

Weet iemand of hier nog iets mee gaat gebeuren? Wil hem zoo graag hebben :cry: geweldige plaat dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 17:17 
 
Hardtraxx Newbie

SL8492 schreef:
BUMP!

Weet iemand of hier nog iets mee gaat gebeuren? Wil hem zoo graag hebben :cry: geweldige plaat dit :loving:


Dit dus.. iemand die meer weet?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

Deze heet Phuture Musikk en heeft een free release gekregen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes! Deze gaat dicht.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks