Waar is TBA1?
Kan hier trouwens echt helemaal niks van maken. Hoor iets van een anticlimax (Alwéér)
Related topics
- View the latest post: Op zoek naar oude track van josh & wesz
- View the latest post: Josh & Wesz - Rubdown/Nekenieh/Dom lomp en famous
- View the latest post: [Free Release] Josh & Wesz - Alexez
- View the latest post: Josh & Wesz - DSTRCTN / RTHM (HC038)
- View the latest post: The Magic Show Podcast 41: Josh & Wesz, The Geminizers en Zero Sanity
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
DHardtraxx Veteran
er staat al een andere TBA tussen de nieuwe tracks. weliswaar zonder een 1tje erachter, maar omdat dit filmpje ook TBA 2 heet dacht ik gewoon hetzelfde te doen om verwarring te voorkomen.Taxi wrote:Waar is TBA1?
Kan hier trouwens echt helemaal niks van maken. Hoor iets van een anticlimax (Alwéér)
Oh die andere had ik niet gezien excuus.Duruz wrote:er staat al een andere TBA tussen de nieuwe tracks. weliswaar zonder een 1tje erachter, maar omdat dit filmpje ook TBA 2 heet dacht ik gewoon hetzelfde te doen om verwarring te voorkomen.Taxi wrote:Waar is TBA1?
-
DHardtraxx Veteran
kan gebeuren.Taxi wrote:Oh die andere had ik niet gezien excuus.Duruz wrote:er staat al een andere TBA tussen de nieuwe tracks. weliswaar zonder een 1tje erachter, maar omdat dit filmpje ook TBA 2 heet dacht ik gewoon hetzelfde te doen om verwarring te voorkomen.Taxi wrote:Waar is TBA1?
Is het niet gewoon de mid-intro?? Wat ik er uit op kan maken is het een lekkere track
-
DHardtraxx Veteran
mja is de (mid-)intro, met een duidelijk anti-climax idee..knotsjebilly wrote:Is het niet gewoon de mid-intro?? Wat ik er uit op kan maken is het een lekkere track
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Kan hier weinig uit opmaken maar van wat ik hoor klinkt dit erg lekker!