Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
Zo, ook dit heeft potentie. Lekker dat ze weer een beetje hun eigen stijl bedacht hebben. Euforische inslag, maar niet te standaard.
sluit me weer bij je aanMeph0 wrote:Zo, ook dit heeft potentie. Lekker dat ze weer een beetje hun eigen stijl bedacht hebben. Euforische inslag, maar niet te standaard.
Josh&Wesz hebben zeker eigen stijl
en die bevalt mij zeer goed
alles klopt eraan vind ik zelf
ben al jaren fan van deze heren!
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Deze melodie Geeft me nu al kippenvel,
Denk dat de lekkerste is die ooit met hardstyle heb gehoord
Denk dat de lekkerste is die ooit met hardstyle heb gehoord
komt sowieso een anti climax kan niet anders. Zoiets als G-Force
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Denk het juist een keer niet,p-stylez wrote:komt sowieso een anti climax kan niet anders. Zoiets als G-Force
Zou het gek vinden als ze zo lekkere melodie een anti in gooien
-
SDonateur
- 258 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Lekkah hur! Klinkt veel belovend, J&W heb ik altijd wel leuk gevonden, niet me favo maar hier hou ik zeker wel van! Lekker tot wat ik nu hoor. Als ik het goed heb zijn J&W ook Chickz on Fire toch? Die style vind ik zo vet waarom maken ze daar niet nog wat van 
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
vet die melodie
beter dan die andere
Waaaw.....
Wat een supervette track weer!!
De teasende stemmen zitten er hopelijk niet in. Lijkt me niet in ieder geval.
Het heeft wel iets J&W over zich qua stijl. Toch blijf ik de kicks een beetje.. Zwaar vinden voor zo'n plaat. Het voelt een beetje uit verhouding zeg maar.
Wel een aardig plaatje.
Wel een aardig plaatje.
In potentie is dit voor mij de plaat van het jaar, zoveel gevoel in de melodie maar toch zo simpel. Echt een geweldige sfeer, ik vind alleen de kick niet helemaal lekker gekozen. Ik had hier liever een vollere warme kick gezien ipv deze korte en enigszins lompe kick.
p-stylez komt weer met harde feiten hoor. :')p-stylez wrote:komt sowieso een anti climax kan niet anders. Zoiets als G-Force
-
J
Heb je hem gevonden?p-stylez wrote:komt sowieso een anti climax kan niet anders. Zoiets als G-Force
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
lekker plaatje
toch wat vaker j&w gaan luisteren denk ik 
Na het lezen van jou reactie viel mij dat ook op. Het is een beetje onsamenhangend.Khadber wrote:Het heeft wel iets J&W over zich qua stijl. Toch blijf ik de kicks een beetje.. Zwaar vinden voor zo'n plaat. Het voelt een beetje uit verhouding zeg maar.
Wel een aardig plaatje.
Verder is de melo heel fijn
Eindelijk weer een mooie melodieuze track van J&W
Helaas nog steeds niet het niveau van Autumn Green, maar toch.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023