Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 17:50 
 
Hardtraxx Crew

Artiest: Josh & Wesz

Track(s): ID

Sample/video:


Bron: Feestboek
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Respect dat ze elke keer toch weer de boel proberen op te pakken!
Maar blijf het jammer vinden dat het nooit echt aanslaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Respect dat ze elke keer toch weer de boel proberen op te pakken!
Maar blijf het jammer vinden dat het nooit echt aanslaat.


Ik snap echt niet waarom dat altijd zo geweest is. Stuk voor stuk pareltjes wat zij leveren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 13:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Ik snap echt niet waarom dat altijd zo geweest is. Stuk voor stuk pareltjes wat zij leveren!


Omdat een release in de twee jaar niet genoeg is om de nodige exposure te krijgen. De tracks krijgen altijd veel support + aandacht en daar komen altijd wel weer leuke boekingen uit, maar een act die in de afgelopen 5 jaar 5 releases heeft gehad en waarvan de laatste alweer dateert van mei 2017, gaat niet optimaal aanslaan. In 2015 en 2016 hadden ze bijvoorbeeld wel veel boekingen en stonden ze ook op de grote(re) events. In die periode hadden ze ook aardig wat releases.

Verder overigens altijd goed als deze heren weer beginnen. Altijd wel een fan van hun tracks geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

^ Dit. Waren ze wat maar actiever :(

Benieuwd naar deze track. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 17:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Arboza schreef:
kbm_ schreef:
Ik snap echt niet waarom dat altijd zo geweest is. Stuk voor stuk pareltjes wat zij leveren!


Omdat een release in de twee jaar niet genoeg is om de nodige exposure te krijgen.

Mja dat zou betekenen dat het probleem helemaal bij hun zelf ligt. Geloof daar niet volledig in. Denk dat DWX gewoon een slechte keus was. Pasten eigenlijk veel beter in die AVIO stal van destijds, of zelf iets beginnen ofzo. Of geen label. Na Mindgame werd het allemaal weer veel te veel in lijn van wat 'het publiek wil horen' en daarvoor gewoon niet bijzonder genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 18:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mja dat zou betekenen dat het probleem helemaal bij hun zelf ligt. Geloof daar niet volledig in.


Dat is het dus blijkbaar wel; ze maken toffe muziek , maar willen verder totaal niet mee in alles wat daaromheen ook nog bij het artiest zijn komt kijken, en dat is tegenwoordig minstens zo belangrijk, of soms zelfs belangrijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 19:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat suggereert dat als ze dat uit handen geven ze materiaal voor de top zouden zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 19:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dat suggereert dat als ze dat uit handen geven ze materiaal voor de top zouden zijn?


Er is vanuit het management wel wat geprobeerd zoals ik begrepen heb maar het werkte niet.

Ofdat het materiaal voor de top kan zijn is natuurlijk afhankelijk van hoe hun muziek uiteindelijk valt bij de massa. Al zijn het veteranen, ze sluiten in de huidige markt gewoon achteraan bij al het grut wat momenteel al de aandacht trekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze mogen mij best ghosten en het vak leren hoor, geen probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is natuurlijk niet iets wat pas de afgelopen jaren speelt. Vroeger maakten ze de ene na de andere puike plaat, maar toch werden ze door de promotors niet goed opgepikt. Vraag me af in hoeverre hun akkefietje met Q-Dance in het begin hiermee te maken heeft? Volgens mij wilden ze niet tekenen bij Platinum als ik mij niet vergis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk ook niet dat het niet heeft geholpen een eigen signature sound neer te zetten.
Ik noem maar hun begin periode waar ze eigenlijk rond die tijd de zelfde stijl en kicks als DBSTF en Deepack hadden.
Paar jaren later had je hun tracks naast die van Wildstylez kunnen leggen (Vibrational Harmony, Believe bijv).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Volgens mij wilden ze niet tekenen bij Platinum als ik mij niet vergis?


Zaten bij platinum, maar heb gehoord dat ze daar al 2 jaar weg zijn omdat er geen muzikale plannen waren.

Heb zelf wel eens contact met ze proberen op te nemen maar reageren nergens op. Sprak eind vorig jaar Bass Chaserz omtrent zijn Like Thiz remix maar ook hij kreeg geen response van de mannen over hoe en wat dus heeft hij deze er maar als free uitgegooid.

kbm_ schreef:
maar toch werden ze door de promotors niet goed opgepikt


Hebben anders toch goed geld verdient. De laatste keer dat ik ze in levende lijven sprak, wat denk ik toch al wel een paar jaar geleden is, vertelde ze dat ze nog steeds rond konden komen van hun initiƫle success. Lijkt mij sterk, maar goed, misschien als je niet te breed leeft :P.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks