Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 17:50 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: JDX ft. Kelly Q

Track(s): You & Me (Atmozfears Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 17:55 
 
Hardtraxx Elite

De Teering :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja heel leuk allemaal, maar geef mij die Wildstylez remixen maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 18:02 
 

Hoeveel remixes heeft dit nummer wel niet? En geen van alle noooooit gereleased.

Wildstylez Remix :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel is lekkerder om eerlijk te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk plaatje, maar geef mij het origineel.
Die hoogste pitch :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 18:41 
 
Hardtraxxer

klonk prima live!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 21:29 
 
Hardtraxx Addict

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt kazig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 21:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Leuk plaatje, maar geef mij Kasparov - Trapped In This World.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sensa schreef:
klonk prima live!

bij deze bestempel ik jou tot idioot. dit kwam dus echt totaal niet over. kicks echt mega slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 15:55 
 
Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
sensa schreef:
klonk prima live!

bij deze bestempel ik jou tot idioot.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:06 
 
Hardtraxx Addict

Zie hier allemaal negatieve reacties maar toch zijn er 19 likes en geen 1 unlike haha :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kicks gaan me veelste hoog, next!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheSoundOfHardstylez schreef:
Zie hier allemaal negatieve reacties maar toch zijn er 19 likes en geen 1 unlike haha :p

Tja, wij zijn geen youtubevolk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd welkom op HAATtraxx ^^
Heb na alle reacties niet eens de moeite genomen te luisteren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

oke
ik dacht yes eindelijk komt er een wildstylez remix van you & me in atmozfears set maar nee hoor, wat dramatisch dit...
Ten 1e Jdx ft kelly Q - You & Me (Fresh Squeezed anthem) is veel beter.
De wildstylez remixen uit 2010 en 2011 zijn nog veel beter
kasparov trapped in this world is zelfs beter
wat een zaadkicks zaad hoge synth nee echt niks:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geef mij de volledige dubmix maar :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hier dezelfde mening over als bij You And I:
Melodie is nog wel leuk, maar word gigantisch verpest door die klote lelijke pitchkicks die nog hoger gaan dan een raket die naar de maan gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:02 
 

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 00:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoor ik nu net voor de climax drop die "tududu" van de Alpha2 Tonight remix? :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks