Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 11:50 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Jay Reeve

Track(s): Elation

Sample:

@23:00

Bron: The Magic Show
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 11:55 
 
Hardtraxx Newbie

Oops verkeerde forum. Kan iemand dit naar 'nieuwe tracks' topic zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker nummertje :D Vooral tweede climax vind ik heel erg goed gelukt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze artiest is bij mij onbekend maar het nummertje is wel lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 19:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bedankt voor de reacties :) Ik heb er nog geen naam voor dus als iemand een bijpassende track titel weet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 21:46 
 
Hardtraxx Newbie

Lekker bezig maat!!

Elated als tracktitle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 08:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed! Vanwaar de naam Jay Reeve?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Klinkt goed! Vanwaar de naam Jay Reeve?


Sound Swapperzzz was al bezet hoorde ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Chroman schreef:
Klinkt goed! Vanwaar de naam Jay Reeve?


Sound Swapperzzz was al bezet hoorde ik.

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 13:27 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Chroman schreef:
Klinkt goed! Vanwaar de naam Jay Reeve?


Sound Swapperzzz was al bezet hoorde ik.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Klinkt goed! Vanwaar de naam Jay Reeve?


Thanks! Jay komt van de J van Juliën, wat mijn eigen naam is. Reeve komt van het franse Rêver (droom). Ik hou van dromerige sfeertjes in muziek plus ben zelf redelijk dromerig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:43 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt lekker hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 16:07 
 
Hardtraxxer

sjuul schreef:
Chroman schreef:
Klinkt goed! Vanwaar de naam Jay Reeve?


Thanks! Jay komt van de J van Juliën, wat mijn eigen naam is. Reeve komt van het franse Rêver (droom). Ik hou van dromerige sfeertjes in muziek plus ben zelf redelijk dromerig :P

wat denk je van "Jay Reeve - Dreamy" als naam voor deze track? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
Bedankt voor de reacties :) Ik heb er nog geen naam voor dus als iemand een bijpassende track titel weet ^^


Levitation? Omdat het lekker zweverig is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie echt al 2 dagen in m'n hoofd, goed teken vgm :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 15:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nielskuh schreef:

Elated als tracktitle?

Chroman schreef:
Levitation? Omdat het lekker zweverig is :)


Combineren en je krijgt Elation :D Prima haha :thumbup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks