Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 12:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Jason Payne

Track(s): The Realness

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste 30 seconden is nog net geen Chronic Disorder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 12:16 
 

ik sla over, dit vind ik nu al niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 12:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Climax klinkt voor deze paar seconden best geinig eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Climax klinkt lekker, benieuwd naar gehele plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele vette plaat :drool: climax doet me een beetje aan Evil Inside denken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chronic Disorder 2.0 -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 17:44 
 
Hardtraxx Elite

Youri schreef:
Qlimax klinkt lekker, benieuwd naar gehele plaat.

Jij bent er vroeg bij, wie maakt het anthem dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt erg dik tot nu toe!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 03:08 
 
Hardtraxxer

Millard Fillmore schreef:
Youri schreef:
Qlimax klinkt lekker, benieuwd naar gehele plaat.

Jij bent er vroeg bij, wie maakt het anthem dit jaar?

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt heel fijn! Was een heel dik setje op Defqon :worship:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks