Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 19:30 
 
Hardtraxx Addict

Beter dan het origineel imo. Was dan ook niet echt fan van het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 20:32 
 
Hardtraxx Veteran

Kermisremix
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ging mooi gister. Vette climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 09:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Liever zo'n remix als deze dan een tracks zoals Survive van Zany... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 10:08 
 

Beter dan het origineel imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 10:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Kermisremix

Daar dacht ik ook aan toen ik dit hoorde inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

Heel wat minder dan het origineel, maar alsnog met afstand de beste plaat van Team Blue imo. Vooral het tweede deel van de climax klonk best wel lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een lachertje. Alleen de tweede climax met iets hardere kicks is nog luisterbaar, maar de rest is echt pure schande tegenover het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:34 
 
Hardtraxxer

Orgineel blijft natuurlijk baaz! Maar deze is ook wel dik, klonk live vannacht wel echt lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 16:34 
 
Hardtraxx Addict

Wat een geweldige remix zeg. Ik kan me nog goed herinneren toen deze kick erop knalde hoe iedereen om ons heen een juich liet horen. Klonk echt lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Wat een lachertje. Alleen de tweede climax met iets hardere kicks is nog luisterbaar, maar de rest is echt pure schande tegenover het origineel.


Vind dat wel meevallen eigenlijk. Vind dat hij het originele gevoel nog best heeft weten te behouden. Ben het er mee eens dat het origineel beter is, maar vind deze remix er vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Goede toevoeging zowel de oude als de nieuwe luisteren fijn weg. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Vind hem wel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heerlijke remix hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Heel wat minder dan het origineel, maar alsnog met afstand de beste plaat van Team Blue imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 12:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Wat een geweldige remix zeg. Ik kan me nog goed herinneren toen deze kick erop knalde hoe iedereen om ons heen een juich liet horen. Klonk echt lekker!

Ja als je van Wasted Penguinz kicks overgaat naar zoiets dan lijkt het inderdaad heel wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 12:58 
 
Artiest

Lyst schreef:
Kwisniks schreef:
Wat een geweldige remix zeg. Ik kan me nog goed herinneren toen deze kick erop knalde hoe iedereen om ons heen een juich liet horen. Klonk echt lekker!

Ja als je van Wasted Penguinz kicks overgaat naar zoiets dan lijkt het inderdaad heel wat.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 22:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat is dit joh, nergens voor nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom is het ineens Octavus ipv Octavius?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:49 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Kwisniks schreef:
Wat een geweldige remix zeg. Ik kan me nog goed herinneren toen deze kick erop knalde hoe iedereen om ons heen een juich liet horen. Klonk echt lekker!

Ja als je van Wasted Penguinz kicks overgaat naar zoiets dan lijkt het inderdaad heel wat.

Ha ha ha :p. Ja de kicks van WP waren zwaar kut maar dat buiten beschouwing gelaten klonk het live gewoon goed :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks van zany tegenwoordig vind ik zo saai en slecht klinken, erg jammer. Origineel is veel beter, kicks worden verder in de 1e climax wel wat beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aardige remix, maar bij lange na niet het niveau van het origineel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kicks zijn veel slechter en de hele sfeer en karakter van deze track zijn verdwenen.

Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Wat een vreselijk remix. Kicks zijn slap, synth klinkt net niet lekker. :(

Dit dus.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks